עדכונים חמים
עדכונים חמים
‘סופגנייה גדולה מהחיים’

‘סופגנייה גדולה מהחיים’

עמותת ‘גדולים מהחיים’ חוברת לרשת שופרסל ו-HOT במיזם מיוחד לקראת החנוכה:

מארז ‘עשה זאת בעצמך’ להכנת סופגניות ביתיות.

המיזם של העמותה ורשת שופרסל בשיתוף עם HOT  נוצר במטרה לגייס תרומות לעמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

המארז שמושק במהדורה מוגבלת, יימכר בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ, במחיר של 15₪ ו-5 שקלים מכל יחידה שתימכר תועבר לעמותת גדולים מהחיים. 

 

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד,  יושק מארז מיוחד להכנת סופגניות ביתיות שיימכר תחת המותג הפרטי של רשת שופרסל בסניפים השונים ברחבי הארץ, באתר שופרסל און ליין ובאפליקציית שופרסל.

 

המארז ‘קסם של סופגנייה’ מיוצר כ’מהדורה מוגבלת’ ויכיל 400 גרם אבקה המספיקה להכנת 12-10 סופגניות בטיגוןקל ופשוט. הכנת סופגניות ביתיות הינו רעיון לפעילות משותפת ולא מורכבת מדי עם הילדים.

החיבור למוצר יאפשר פעילות חג מרעננת ומשמחת שיש בה רווח כפול- גם פעילות משפחתית וגם תרומה עבור

ילדים חולי סרטן.

בנוסף ניתן יהיה לקבל קוד הטבה באתר ‘גדולים מהחיים’ לרכישת המוצר בסניפי שופרסל. בכל רכישה של מארז יתרמו 5 ₪ לעמותת גדולים מהחיים.

חברת HOT בשיתוף הכוכבים מהסדרות המובילות יחד עם ילדי העמותה יצרו סדרת סרטוני ספישל המתארים פעילות משותפת להכנת סופגניות, סרטונים שישודרו ב VOD HOT , young VOD HOT.

 

אלינוער לויטן סמנכ”לית עמותת גדולים מהחיים: “שיתוף הפעולה המיוחד והסמלי בחג החנוכה, מכניס אור ותקווה לילדי העמותה ומשפחותיהם שמתמודדות מדי יום עם מציאות קשה ומורכבת שלצערנו רק התעצמה עם פרוץ הקורונה. אנו מודים לשופרסל והוט על ההתגייסות הגדולה ומאמינים שהמארז המיוחד לצד התרומה הברוכה ברכישתו, יוכל להוות פעילות משפחתית משמחת עם מסר מיוחד.

מחיר מארז 15₪ ומכל יחידה יתרמו 5 שקלים לעמותה.

המוצר עתיד להימכר בסניפים החל מה-15.11 לאורך כל חג החנוכה .

השארת תגובה

;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן