עדכונים חמים
עדכונים חמים
ד”ר דבור משיקים לקראת הסתיו: סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג’ינג טבעיים לעור הפנים

ד”ר דבור משיקים לקראת הסתיו: סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג’ינג טבעיים לעור הפנים

הסדרה כוללת מגוון מוצרי טיפוח המבוססים על מסורת השימוש בצמחי מרפא הבלעדית של המותג. שימוש בתמציות צמחים ושמנים טבעיים המעשירים את הלחות ומונעים את הזדקנות העור, מעניקים לו הזנה עמוקה ומגע רך וקטיפתי ואנרגיה לתהליכי התחדשות ומראה רענן.

חברת ד”ר דבור הוקמה על ידי ד”ר זיאד דבור, אשר שימש בעברו כרוקח ראשי של צה”ל. בהתבסס על חכמת העדה הדרוזית הוא פיתח תפיסה ייחודית לטיפוח היופי המבוססת על צמחי הגליל ועל ידי הטבע עצמו.

 

מותג הטיפוח ד”ר דבור משיק: סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג’ינג לעור הפנים. סדרת המוצרים הטבעית מבוססת על מסורת השימוש בצמחי המרפא הבלעדית של החברה. הסדרה כוללת: קרם נגד קמטים, סרום לפנים ולעיניים, סרום מתיחה מחדש, קרם לילה וערכת אנטי אייג’ינג הכוללת מגוון מוצרים במחיר מיוחד.

 

קרם נגד קמטים

קרם נגד קמטים רב עוצמה לשיפור מראה העור ונגד קמטים וריפיון. עשיר במרכיבים פעילים לטיפול בסימני הזדקנות. הקרם מועשר במרכיבים טבעיים המרווים את העור בלחות, מחליקים קמטוטי יובש ומעדנים את עומק הקמטים. מכיל פיטואסטרוגנים, וויטמינים וחמאת שיאה המעניקים הזנה עמוקה ומגע רך וקטיפתי לעור. תמצית פרחי סחלב, עלה זית וצמחי מרפא גליליים מעניקים אנרגיה לתהליכי התחדשות ומראה רענן וחיוני. מבושם בניחוח טבעי, נספג בקלות ומשקם מראה עור עייף ומקומט. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר: 178 ₪, תכולה: 50 מ”ל.

 

סרום עשיר לפנים ועיניים

סרום עשיר במרכיבים פעילים, בעל מרקם קטיפתי, לטיפול ממוקד בכל סימני ההזדקנות של העור העדין מסביב העיניים ובפנים. מועשר בנוגדי חמצון – אנטי אוקסידנטים, וויטמין C ו-E וחומרי לחות טבעיים. הסרום מחליק עומק קמטים, מבהיר כתמים ומונע סימני עייפות, מעודד את תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור ליצירת מראה רענן וצעיר יותר, מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק מגע רך ונעים לעור, מתאים לשימוש גם סביב אזור העיניים העדין. נספג במהירות בניחוח טבעי ועדין.

מחיר: 168 ₪, תכולה: 30 מ”ל.

סרום מתיחה מחדש

סרום יוקרתי המורכב משני צמחים בעלי תוחלת חיים ארוכה: תמצית אורכידיאה (סחלב לבן) ותמצית עלי זית. הקרם מכיל רכיבים פעילים נגד קמטים, רדיקלים חופשיים ונוגדי חמצון חזקים. תחליף טבעי למרכיבים כימיים להחלקת קמטים ומתיחת העור באפקט מהיר של מספר דקות.

מחיר: 178 ₪, תכולה:  50 מ”ל.

קרם לילה אנטי אייג’ינג

קרם הזנה עשיר המשלב מרכיבים פעילים לטיפול בסימני ההזדקנות של העור, עשיר במרכיבים טבעיים המעודדים את פעולת התיקון העצמית של העור בשעות הלילה. הקרם מחליק קמטוטי יובש ומעדן את עומק הקמטים, מעניק רכות וגמישות לעור, מעודד תהליכי התחדשות למראה צעיר ורענן בכל בוקר. קרם הלילה מועשר בחומצות אמינו, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים – תמציות רימון, צמח הקדד ותה ירוק, המשפרים את תהליכי תיקון הנזקים בשעות הלילה ומחזקים את כל שכבות העור. בנוסף, מכיל תמציות צמחים ושמנים טבעיים המעשירים את העור בלחות, מעניקים אנרגיה לתהליכי התחדשות ושומרים על גמישות ורכות העור. מבושם בניחוח טבעי, נספג בקלות ומשקם מראה עור עייף, דהוי ומקומט. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 120 ₪, תכולה: 50 מ”ל.

מסיכת פנים מחדשת 4 ב-1

משלבת סודות צמחי הגליל מחדירה חיים וחיוניות לעור ומעניקה לו מראה צעיר ומגע של משי.

משמשת לטשטוש כתמים, קמטים וצמצום נקבוביות. מבוססת על פורמולה סודית אשר שימשה אלפי שנים את הנשים בהרי הגליל.

מחיר: 189 ₪, תכולה: 50 מ”ל.

קרם עיניים לעיגולים שחורים

מסייע להפחתת עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים ממצק ומעניק לעיניים מראה רענן וצעיר.

מכיל תמציות צמחים ושמנים צמחיים המזינים באופן מידי את העור ומעשירים אותו בלחות ומחזק את מרקם העור, מונע שקיות, כהויות ועיגולים שחורים. מועשר בתמציות צמחים ייחודיות ופעילות כגון:  קינואה , תמצית פרחי הרוזמרין , עלי זית וחומצות אמיניות חיוניות לאזור רגיש ומיוחד זה . עשיר בוויטמינים טבעיים, חומרי לחות יעילים כמו חמאת שיאה, שמנים מזינים טבעיים ומונעי חמצון.

מחיר:198 ₪, תכולה: 30 מ”ל.

ערכת אנטי-איג’יינג

ערכת אנטי אייג’ינג הכוללת שלושה מוצרים המוצעים במחיר מיוחד: קרם נגד קמטים 50 מ”ל,
קרם לילה 50 מ”ל סרום פנים ועיניים 30 מ”ל.

מחיר: 350 ₪.

כל מוצרי הסדרה טבעיים וללא אלכוהול, ללא פארבנים, ללא שמנים מינרליים, ללא מרכיבים סינתטיים.

אודות חברת ד”ר דבור

חברת ד”ר דבור הוקמה בשנת 2010 על ידי ד”ר זיאד דבור, בעברו רוקח ראשי של צה”ל, חבר ועדת סל התרופות, מרצה בכיר לפרמקולוגיה וכימיה אורגנית, מומחה בעל שם בפיתוח תכשירים צמחיים. ד”ר דבור הקים את החברה במטרה לרקוח קרם לבתו הצעירה לאחר שהתברר כי היא חולה באטופיק דרמטיטיס. למען מטרה זו נדד ד”ר דבור בין הכפרים בגליל ורקח לבתו קרם אשר סייע לה רבות. הסיפור של בתו התפרסם בסביבה והוביל לביקושים נוספים למוצר שהכין. בסיוריו ובמפגשים שביצע עם זקני הדור גיבש ד”ר דבור תפיסה ייחודית לטיפוח היופי הנוצרת על ידי צמחי הגליל ועל ידי הטבע עצמו. במהלך הסיורים נפגש עם כמאה מרפאים מסורתיים מזקני הגליל, למד מהם על השימוש המסורתי ועל סודות הצמחים לריפוי, טיפול ושמירה על היופי והבריאות.

מעבדות ד”ר דבור עוסקות בפיתוח וייצור טכנולוגי/מדעי של מוצרים לעור המבוססים על מסורת השימוש בצמחי מרפא כמנוף חברתי ליצירת מקומות עבודה לנשים ולרווחתן.

לפרטים: https://drdabour.co.il/

השארת תגובה

;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן