עדכונים חמים
עדכונים חמים
במטרה לשפר את חזות רחוב הנשיא, מקדמת העירייה תוכנית לשדרוג חזותי ושיפור חוויית השהות והבילוי ברחוב
רחוב הנשיא מראה כללי

במטרה לשפר את חזות רחוב הנשיא, מקדמת העירייה תוכנית לשדרוג חזותי ושיפור חוויית השהות והבילוי ברחוב

שוטטות נעימה ואסתטית

בהתאם למדיניותו של ראש העירייה צביקה גנדלמן לשיפור חזות העיר מקדמת עיריית חדרה תוכנית להחייאת מרכז העיר, ובראש וראשונה את רחוב הנשיא, באמצעות פרויקטים חזותיים האמורים להנעים את חוויית הבילוי ולהשיב את התושבים לאזור זה.

ועדת תכנון שהוקמה לצורך כך מתמקדת בשלב זה בשלושה פרויקטים עיקריים: שדרוג חזותי של רחוב הנשיא, שדרוג הפינות הציבוריות בכניסה לעיר מכביש 4 (רחוב עובדיה יוסף), ושילוב עבודות פיסול בסימן 130 שנה לחדרה.

את מדיניות ראש העיר, שתקצב את הפרויקטים ביותר מארבעה מיליון שקלים, מוביל בוועדה חבר המועצה והממונה על תיק עסקים שי ברכה, שיזם את הפרויקטים החזותיים. לדברי ברכה, העסקים ברחוב הנשיא חיכו לפרויקט מעין זה, שמטרתו אחת: שינוי חוויית השוטטות ברחוב, גם ביום וגם בלילה.

מדובר בוועדה מקצועית בראשות מנכ”ל העירייה יעקב זיגדון, סמנכ”לית חברה וקהילה ד”ר אסנת ספורטה, מנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי, מנהלת אגף נוצ”ץ (נוער צבא צעירים) הדר מרום, אדריכלית העיר רונה אורובנו-מזרחי, סגנית הגזבר נעמי שוחט, מנהלת מחלקת או”ש (ארגון שיטות ונהלים) סיון לקרב, וכאמור מוביל המדיניות שי ברכה.

השבוע ערך ראש העיר סיור מקצועי לבחינת תוכנית השדרוג של הרחוב, יחד עם חבר המועצה שי ברכה, מהנדס העיר נדב הדר ואדריכלית העיר.

תוכנית השדרוג ברחוב הנשיא שמה דגש על שיפור סביבתי להולכי הרגל ביום ובלילה; שדרוג פינת ההסתדרות; מתן מענה לבעיות נגישות; התייחסות לנושאי התייעלות אנרגטית, שילוט וכדומה, ופעולות משפרות חזות נוספות.

בנוסף תממן העירייה ביצוע של עשרות פסלים זהים, בדומה לפרויקטים דומים שהתקיימו בערים אחרות. פסלים אלה יועברו לאומנים שונים שיציירו ויעצבו אותם, כל אחד לפי אומנותו וכשרונו, ולאחר מכן הם יפוזרו ברחבי העיר.

כמו כן, במטרה לשפר את חוויית הבילוי ברחוב, ישודרגו נקודות שצ”פ (שטח ציבורי פתוח) בכניסה לעיר מכביש 4.

השדרוג החזותי מקודם בנוסף לשדרוג נושא החניות לאורך רחוב הנשיא, שמוביל אגף אכיפה וביטחון. במסגרת זו יוכשרו חניות אקספרס שיסומנו בצבע כתום לצורך ייחודן, ובהן ניתן יהיה לחנות לפרק זמן של עד חצי שעה בלבד. זאת כדי לאפשר תחלופה מהירה של כלי רכב, על מנת לאפשר גידול במספר התושבים המגיעים לרחוב ולהביא לעלייה במספר הכניסות לחנויות.

בהנחיית ראש העיר שוקד הצוות על התכנון, הן של השדרוג החזותי והן של שדרוג החניות, לקראת הכנת סקיצה מפורטת שתוצג בפניו, ולאחר אישורו להתכונן ליציאה לביצוע כבר בשנה הקרובה, 2021.

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן