שרית חדד פתחה את עונת ההופעות בחדרה

אתמול יום שלישי 31/3 היכל האנרבוקס חדרה היה מלא עד אפס מקום.
תושבי חדרה הגיעו לשיר יחד עם שרית חדד ילידת העיר.
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן קיבל את הזמרת שלנו לבמה בברכות חמות
לחצו על התמונה לצפות בוידאו


הצטרפו לקבוצת העדכונים בזמן אמת של חדרה בוואטס אפ >>
https://chat.whatsapp.com/KCPmxnSMrmCIQmSiLWfQgW

צילום שלומי גבאי






2 תגובות
אני מעונין לקבל מידע על מה שעתיד להתקיים באנרבוקס באופן שוטף כולל הופעות ותחרויות ספורט. תודה
מעןניינת חסעת כח הופעות באנרבוקס