עדכונים חמים
עדכונים חמים
עם ישראל יצא לטייל …
פרויקט פסח של בנק הפועלים בתמונה פעילות במוזיאון תל אביב לאמנות

עם ישראל יצא לטייל …

כ-100,000 מבקרים פקדו את האתרים.

האתרים ימשיכו להיפתח בחינם בכל ימי חול המועד פסח עד ה-2 באפריל

 

בהמשך לכתבה שפורסמה בתאריך ב – 16.3.2021  רשימת האתרים בחינם ” 80 אתרים יפתחו בכל המועד חינם “

 

כ-100,000 מבקרים פקדו את האתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ברחבי הארץ שנפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך היומיים הראשונים של חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים המציין 100 שנה להיווסדו

פרויקט פסח של בנק הפועלים, שמתקיים זו השנה ה-16, מציע השנה מעל 80 אפשרויות בילוי לכל המשפחה החל ממוזיאונים, אתרים וגנים לאומיים דרך עשרות עסקי תיירות קטנים מהדרום שמציעים מגוון פעילויות ואטרקציות ועד למעל 30 סיורי יום וערב מודרכים בחינם ברחבי הארץ של עמותת ‘אשכולות’ פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית.

בין האתרים שנפתחו בחינם השנה: מוזיאון תל-אביב לאמנות, מוזיאון העיצוב חולון, יער האיילים, יד לשריון לטרון, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, פרובוט, מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון ג’ו אלון בנגב, כפר ביתא ישראל, מוזיאון אשדוד לאמנות ועוד.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בזמן אמת  של חדרה  בוואטס אפ >>

https://chat.whatsapp.com/KCPmxnSMrmCIQmSiLWfQgW

השנה הפרויקט מציע חידושים אטרקטיביים ברשימת האתרים אליה הצטרפו טיילת החומות בירושלים העתיקה, הפלנתניה מרכז מדע וחלל, פארק נאות קדומים, אקו כנרת המעבדה השטה, אתר הפרדסנות רחובות.

פרויקט פסח השנה מציע כניסה ללא עלות לכל הציבור במגוון אתרים ופעילויות של עסקי תיירות קטנים בדרום הארץ של העמותה לקידום התיירות במרחב שקמה בשור, כגון: מרכז מבקרים חוחובה בחצרים, ‘אל היען’ חוות יענים, ‘בארות נגב’ מרכז מורשת התיישבות, ‘חמדת השדות’ חווה אקולוגית ופינת חי, ‘באופן’ טיולי אופניים וסדנאות לניפוח זכוכית, ברזל וקרמיקה וסדנת יצירה ‘שוש שגב’.

בנוסף, פרויקט פסח בחסות בנק הפועלים מציע השנה מעל 30 סיורי יום וערב מודרכים בחינם ברחבי הארץ של עמותת ‘אשכולות’ פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית. בין הסיורים שיוצעו: סיור יום בראש פינה ‘המושבה שנשתכחה’, סיור יום באזור הגלבוע ‘פארק המעיינות’, סיור יום באזור שער הגיא ‘כרמילה ההר הירוק’, סיור יום ביער בן שמן, סיור ערב ‘עששיות ברמת הגולן’, סיור ערב ‘סיפורה היהודי של עכו’, סיור ערב ‘שביל העצמאות בתל אביב’.

האתרים ימשיכו להיפתח בחינם בכל ימי חול המועד פסח עד ה-2 באפריל 2021. ימים ד’-ה’ ה-31/3-1/4, הינם ימי פעילות מלאים ויום ו’ ה-2/4 הינו חצי יום פעילות. לפרטים והרשמה: www.pesach.poalim-site.co.il

כל האתרים, המוזיאונים, הגנים הלאומיים, העסקים הקטנים שמציעים פעילויות ואטרקציות והסיורים המודרכים ברחבי הארץ הלוקחים חלק בפרויקט פסח מקפידים להתנהל על פי כל ההנחיות של משרד הבריאות, משרד התרבות והספורט, על פי המתווה שאושר לפתיחת המוזיאונים ואתרי התיירות.

כמו כן, הכניסה לכל האתרים והמוזיאונים, הפעילויות והאטרקציות והסיורים המודרכים תותנה בהרשמה מראש בלבד

ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים ויו”ר קרן ‘פועלים בקהילה’: “השנה עם החזרה המצופה לשגרה ‘חג החירות’ מקבל משמעות מיוחדת. בנק הפועלים, המציין בימים אלו 100 שנים להיווסדו, שמח לקיים את המסורת השנתית ולחגוג עם כל עם ישראל בסיורים במוזיאונים, בגנים לאומיים ובמסלולים בחיק הטבע ללא עלות. פעילות זו הינה חלק ממסורת ארוכת שנים שלנו של עשייה למען החברה והקהילה.”

האתרים והמוזיאונים לצד עסקים מהדרום שמציעים מגוון פעילויות ואטרקציות והסיורים המודרכים בכל הארץ הנכללים בפרויקט מאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות מחופשת החג תוך העשרת הידע של הילדים וההורים על יופיה ותרבותה של ישראל, בחיסכון כספי משמעותי של מאות ₪ למשפחה לצד תמיכה וחיזוק במוזיאונים ואתרים מרחבי הארץ, עסקים קטנים מדרום הארץ ומדריכי טיולים אשר נפגעו קשות ממשבר הקורונה בשנה האחרונה והפרויקט מאפשר להם חשיפה משמעותית ותמיכה כלכלית הכרחית להמשך השנה.

בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל, פרויקט פסח בולט בייחודו, בכך שהוא מייצר את הפסיפס האנושי המגוון של עם ישראל וארץ ישראל ומטפח את הקשר של העם בישראל למורשתה ההיסטורית, לנופיה ולתרבותה של ארצו.

גם בפרויקט השנה בנק הפועלים שילב בצוות הדיילים המפוזרים באתרים המשתתפים בפרויקט אנשים עם מוגבלויות כחלק מהאג’נדה של הבנק שמוביל את נושא הנגישות במשק הישראלי.

השארת תגובה

גני הילדים בחדרה - צילום שלומי גבאי

נעים להכיר – גני הילדים החדשים בחדרה

בשנת הלימודים הקרובה מערכת החינוך בחדרה יכולה להתגאות במספר גני ילדים חדשים,
שמדגישים את השפע הפדגוגי במערכת החינוך לגיל הרך * מדובר בגנים משחקים, גן מונטסורי
וגנים מקדמי הכלה, שמצטרפים לגני הילדים הקיימים

המשך קריאה »

זכרון יעקב מזמינה אתכם לחגוג בענק את המשך הקיץ

המושבה הציורית מציעה לכם שפע אפשרויות הכולל פסטיבלים,
הפתעות, קונצרטים מול שקיעה, מספרי סיפורים, סיורי יין ביקבים,
סדנאות אמנים, טיולי אופניים, מוזיאונים, גלריות, מסעדות, בתי קפה,
אתרי מורשת ועוד אתרים וחוויות. בזכרון יעקב ניתן למצוא מגוון מלונות
וחדרי אירוח ובכך אפשר להישאר ליומיים ולהנות משפע אתרים נופים
ואירועים ביוזמת המועצה המקומית, תרבות זמארין ועמותת גדעונים.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן