עדכונים חמים
עדכונים חמים
תוכנית להענקת שירות “יוניפר” לקשישים ניצולי שואה
קל לתפעול צילום - תדמית יוניפר

תוכנית להענקת שירות “יוניפר” לקשישים ניצולי שואה

להביא את העולם לתוך הבית

באגף הרווחה של עיריית חדרה מקדמים תוכנית להענקת שירות “יוניפר” לקשישים ניצולי שואה, כדי שיוכלו ליהנות משלל פעילויות גם בתוך ביתם

 

המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה של עיריית חדרה מקדמת תוכנית להענקת שירות “יוניפר” לקשישים ניצולי שואה שאינם משתתפים בפעילויות המועדונים ומרכזי היום.

“יוניפר” הוא מועדון חברתי דיגיטלי לקידום בריאות והעשרת חיי התוכן והחברה מהבית. באמצעות מכשיר חכם עם שלט פשוט המתחבר לטלוויזיה, ניתן ליהנות בשידור חי ממגוון הרצאות, מפגשים עם אנשים, סדנאות, אימונים פיזיים ותרגולים מנטליים. השירות החדש מאפשר לפגוש אנשים ולנהל דיונים דרך מסך הטלוויזיה בבית, להצטרף למגוון הרצאות ופעילויות בשידור חי ולהעשיר את הידע בעולמות תוכן חדשים. השירות מאפשר גם יצירת קשר עם בני המשפחה והסביבה החברתית הקרובה באמצעות שיחות וידאו דרך מסך הטלוויזיה.

לדברי מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים רויטל פוקס, השירות מתאים במיוחד לאזרחים ותיקים מרותקי בית, וכן כאלה שממעטים לצאת מהבית או שתדירות השתתפותם במעגלים חברתיים ירדה בשנים האחרונות; אזרחים ותיקים עם מוגבלויות פיזיות המשפיעות על חיי החברה, הרווחה וסוגיות בריאותיות נוספות; ותיקים עם ירידה קוגניטיבית קלה. לכל אלה ועוד מסייע השירות בחיזוק המעגלים החברתיים ובהנגשת שירותים ותכנים שאינם נגישים להם עקב הימצאותם בביתם ברוב שעות היום.

בימים אלה מבצעת המחלקה לאזרחים ותיקים איתור ומיפוי של ניצולי שואה המתאימים לקבלת השירות, בהובלת פוקס, ביחד עם מתכללת תחום ניצולי שואה במחלקה עדנה שרר וראש הצוות במחלקה איריס מלמד.

השירות זמין מכל מחשב, טלפון חכם, טאבלט או טלוויזיה, אליהם מחברים מערכת פשוטה עם שלט ובו רמקול מובנה שבאמצעותו ניתן לתקשר ולשוחח עם מאמנים, מרצים, בני משפחה ועוד. בכל רגע נתון ובצורה פשוטה ונוחה לתפעול אפשר להתחבר לתוכן עשיר בשידור חי, לשאול את המנחה שאלות, לקבל פידבקים ולנהל דיונים. מי שמעוניין אפילו יכול להעביר פעילויות בעצמו לחברי הקהילה, והכל ישירות מהבית. השירות אינו מחייב אינטרנט, ובמקרה הצורך תעשה החברה חיבור לאינטרנט ללא עלות.

התכנים שנבחרו מוכחים מחקרית כמשפרים את הרגשת הרווחה הנפשית, מסייעים להישאר פעיל חברתית ופיזית, מעודדים גירוי קוגניטיבי ומסייעים לך לסגל אורח חיים בריא יותר. ההתחברות לקהילת “יוניפר” תזכיר לכל מצטרף שהוא מוקף בקהילת חברים, בתחומי עניין שמותאמים לו אישית, במשחקים ובפעילויות אינטראקטיביות רבות, גם להעשרה ופנאי. בנוסף מאפשר הממשק להזין הגדרות זמן ותוכן, כולל תזכורות מתי ליטול תרופה, מתי נקבע התור לרופא, תאריכי ימי הולדת ועוד. כל תזכורת מופיעה בגדול על מסך הטלוויזיה בהתאם להגדרות.

קהילת “יוניפר” מסייעת בהפגת הבדידות בקרב קשישים ומרותקי בית. הוכח כי בדידות קשורה קשר ישיר לבעיות בריאות רבות, כמו לחץ דם, דיכאון, חרדות ועוד, ומכאן נובע שילוב הכוחות של גורמי הרווחה בעירייה לסייע לאזרחים ותיקים לקיים פעילות חברתית, מנטלית ופיזית, ולשמור על קשר עם העולם ועם יקיריהם.

לקבלת פרטים והרשמה ניתן לפנות לעדנה שרר בטלפון 04-6303315.

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן