עדכונים חמים
עדכונים חמים
שכונה חדשה תיבנה בבנימינה

שכונה חדשה תיבנה בבנימינה

הוד והדרים

בשורה למתעניינים, שכונה חדשה תיבנה בבנימינה

לאחר שנים של תכנון ואישורים שכונת הדרים יוצאת לדרך, עם זכייתו של קבלן במכרז לפיתוח התשתיות. העלות המוערכת של פיתוח השכונה בשלב הראשון עומדת על כ-12 מיליון שקלים והעבודות צפויות להימשך כשנה. בשכונה אמורות להיבנות בשנים הקרובות 255 יחידות דיור, ובהן יחידות צמודות קרקע חד-משפחתי, דו-משפחתי ותלת-משפחתי. לאורך ציר התנועה הראשי מתוכנן פארק מרכזי, ובקצה הדרומי של השכונה יהיו שטחים המיועדים למבני ציבור. השכונה מאופיינת בריבוי שטחים ירוקים פתוחים, שבילים לאופניים ולהולכי רגל ושטחים גדולים למבני ציבור. הקרבה לרכבת הקיימת (והמתוכננת) מאפשרת הגעה באופניים וברגל.

כחלק מיעדי המועצה והרצון לשקיפות ולשיתוף מידע ניתן לצפות בחוברת הנחיות הבינוי המלאה ובתכניות באתר המועצה. בנוסף, ביום ג’ הקרוב, 16.6.20, יתקיים שידור חי בעמוד הפייסבוק של המועצה, בו יציגו ראש המועצה ומהנדסת המועצה את תכניות הבינוי של השכונה וישיבו לשאלות הצופים.

ראש המועצה, איתי ויסברג: “במסגרת המאמץ להשלים התחייבויות עבר עם כניסתי לתפקיד הנעתי מחדש את פיתוח שכונת ההדרים. פיתוח השכונה חיוני לעתידה של המושבה ותואם את תוכנית המתאר שהופקדה לא מכבר. מדובר בבשורה בין השאר לצעירי המושבה, לזוגות צעירים.

“כחלק מהשקיפות שהמועצה מובילה תוכניות הבינוי המפורטות של השכונה נמצאות באתר המועצה זה מספר חודשים, בנוסף נקיים שידור חי עם מהנדסת המועצה במטרה לענות על השאלות שיעלו. מורכבות הבנייה צמודות הדופן לשכונת מגורים קיימת לא נסתרה מעיננו ועל כן הקבלן יציג את ההתארגנות המותאמת לאתגרים הקיימים, לרבות התמודדות עם צירי תנועה בטוחים. מהנדסת המועצה הקפידה על ניסוח הנחיות בינוי התואמות את אופי המושבה ואת צורכי העתיד.”

מהנדסת המועצה, אדר’ שרון פישמן: “אני שמחה כי לאחר יותר מעשור של אישורי התוכנית אנחנו יוצאים לדרך בפיתוח התשתיות בשכונה, שיאפשרו את תחילת הבינוי ויאפשרו לתושבים לבנות את ביתם במושבה.”
נזכיר כי רק לאחרונה סיימה המועצה פיתוח שלב א’ של שכונת גבעת הפרחים המונה כ-60 יח”ד וכי יחידות אחדות נמצאות כבר בתהליך של סיום בנייה וקבלת אישורי אכלוס. בנוסף, בשנה האחרונה מתבצעת עבודה אינטנסיבית של פיתוח תשתיות ברחבי המושבות בנימינה וגבעת עדה בעלות של מילוני שקלים.

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן