עדכונים חמים
עדכונים חמים
עם הפנים לעתיד נבחר מפעיל חדש למה שהיה שנים רבות “אורט בנימינה”

עם הפנים לעתיד נבחר מפעיל חדש למה שהיה שנים רבות “אורט בנימינה”

לאחר עשרות שנים שבהן הפעילה רשת אורט את בית הספר העל-יסודי בבנימינה, הושלם בשבוע שעבר הליך מכרזי חדש להפעלתו. החל משנת תשפ”א רשת “עתיד” תפעיל את בית הספר.

המועצה יצאה למכרז הפעלת בית הספר העל-יסודי מתוקף הוראות החוק שחייב אותה להליך זה ולהסדרת המפעיל החיצוני. בתהליך נבחנו כל החלופות, לרבות ניהול עצמי, ולאחר חשיבה מעמיקה הוחלט לצאת למכרז. טרום היציאה למכרז קיים ראש המועצה, איתי ויסברג, דיון בוועדת החינוך, במטרה לשרטט את הקווים המנחים אותם שואפת הרשות ליישם בניהול העל-יסודי.

ראש המועצה איתי ויסברג: “כחלק מהתהליך המשמעותי שאנו מובילים ברשות שמטרתו לנסח מחדש את עקרונות החינוך היישובי ובהתאם לדרישות החוק, יצאה המועצה למכרז להפעלת בית הספר העל-יסודי. קיימנו הליך מכרזי ארוך שבמסגרתו נבחנו הצעות שונות ממציעים שונים. שמחנו לגלות כי תפיסת רשת עתיד מתחברת ישירות לתהליכים שאנו מובילים פה ברשות.

“במסגרת ההליך המכרזי הוקמה ועדה המקצועית שקיימה ראיונות ישירים מול מנהלי כל רשת, ניקדה את ההצעות השונות והגישה את המלצתה. לאחר בחינת כל המתמודדים במרכז עלה כי רשת עתיד השיגה את הניקוד הכולל הגבוה ביותר. התרשמתי שרשת עתיד ראויה ביותר, רואה בבית הספר שלנו דגל לפעילותה, מתכוונת לגבות זאת בהשקעת משאבים רבים. אנו מודים למנהלי רשת אורט על התרומה המשמעותית שתרמו לחינוך במושבות במהלך עשרות שנים.”

מנהלת אגף חק”ר, מוניק וקנין: “רשת אורט ניהלה את בית הספר כחמישים שנה. הנהלת הרשת הייתה שותפה לעשייה החינוכית, ועל כך תודתי הגדולה לכל מי שהיה שותף לאורך כל הדרך. אנו יוצאים לדרך חדשה, דרך של שותפים חדשים רשת עתיד. יחדיו נמשיך ונוביל את העשייה הערכית, החברתית והלימודית, בהתאם לתהליך אותו אנו עוברים ביישוב: פיתוח תוכנית חינוכית על הרצף האורכי והרוחבי של מערכת החינוך, תוכנית חינוכית המשלבת את הקהילה והמרחב היישובי כמרחב למידה, תוכנית המחברת את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.”

יו”ר ועדת חינוך, אביטל תבור: “לאחר שנים רבות בהן רשת אורט ניהלה את תיכון בנימינה וגבעת עדה, אנו עדים למהלך היסטורי אשר הושלם השבוע עם זכייתה של רשת עתיד במכרז. ועדת חינוך בשיתוף הנהגת הורי בית הספר העל-יסודי לקחה חלק משמעותי בתהליך ובדיונים אודות העקרונות החשובים בניהול בית הספר. אני מודה לראש המועצה ולמנהלת אגף חק״ר על שיתוף הפעולה והובלת התהליך המורכב בעיקר בעת הזאת, למען ההצלחה החינוכית והבשורה החינוכית החדשה לטובת עתיד ילדנו. כמו כן ברצוני להודות לחברי ועדת החינוך ובראשם נציגי הנהגת הורי התיכון אשר לקחו חלק משמעותי ותרמו רבות מזמנם.”

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן