עדכונים חמים
עדכונים חמים
סוגרים את הפער תנופה בפיתוח תשתיות ביישובים בנימינה וגבעת עדה
rrem_vivid

סוגרים את הפער תנופה בפיתוח תשתיות ביישובים בנימינה וגבעת עדה

בשנה האחרונה מתבצעת עבודה אינטנסיבית של פיתוח תשתיות ברחבי המושבות בנימינה וגבעת עדה בעלות של מילוני שקלים. “מערכת התשתיות הקיימת בבנימינה ובגבעת עדה חסרה מאוד. בחלק מהמקומות מדובר בתשתיות ישנות שדורשות חידוש ובמקרים אחרים לא קיימות תשתיות ראויות כלל,” הסביר ראש המועצה, איתי ויסברג, והוסיף כי בימים אלו שוקדים על תוכנית כוללת רב-שנתית לפיתוח כל התשתיות במושבות.
בימים אלו מסיימת המועצה פרויקט של הסדרת מים, ביוב, סלילה והקמה של מדרכות ברחוב השעורה בבנימינה בעלות של כשני מיליון שקלים. במקביל מתבצעות עבודות תשתיות ובינוי כולל הקמת כיכר חדשה ברחובות הציפורן והשיש. עלות הפרויקט מוערכת ב-4.2 מיליון שקלים והוא צפוי להסתיים בחודשים הקרובים.

בימים אלו נבחר קבלן לביצוע עבודות תשתית ברחוב האלה בגבעת עדה, והוא נמצא כרגע בשלבי אישורים אל מול הרשויות. היקף הפרויקט הוא כ-2.7 מיליון שקלים והוא צפוי להימשך כשמונה חודשים מרגע תחילת העבודות. נדגיש כי לרחוב זה בוצע תכנון מחודש במטרה לשמר את עץ האלון הוותיק שנמצא ברחוב, שהינו חלק בלתי נפרד מאופי השכונה.
לפני חודשים אחדים החלה המועצה בביצוע תשתיות מים וביוב ברחוב הגפן, שיכללו גם שיקום דרכים. פרויקט זה יאפשר לתושבי הרחוב להתחבר למערכת הביוב ובכך למגר את בורות הספיגה הקיימים כיום ברחוב. הפרויקט צפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים.
בשבוע שעבר החלה המועצה בביצוע עבודות ברחוב התלתן בבנימינה. בין היתר הוחלפה תשתית המים והביוב ובהמשך ייסללו ויוסדרו שבילים ברחוב בעלות הנאמדת בכ-150 אלף שקלים, העבודה צפויה להסתיים בעוד כחודשיים. פרויקט זה מתקשר ישירות עם פרויקט השלמת התשתיות ברחוב השעורה, המרחיב את מערכת השבילים המשרתת את הולכי הרגל.
מהנדסת המועצה, אדר’ שרון פישמן: “אנו פועלים לשדרג את מערכת התשתיות היישובית ולמגר את בורות הספיגה הקיימים במושבות, על ידי הקמת תשתיות ביוב במקומות החסרים ובכך לאפשר לתושבים להתחבר למערכת ביוב. במקביל אנו שוקדים על מערכת שבילים יישובית שתאפשר עדיפות להולכי רגל. מדובר בעבודה רחבה מאוד שהחלה, אך צפויה להימשך בשנים הקרובות.
ראש המועצה איתי ויסברג: “לצערי, מצב תשתיות הבסיס ברחובות רבים במושבות אינו מספק או עומד בסטנדרטים מודרניים. זו ירושה מאתגרת שאת פתרונה הצבנו כאחד מיעדי המועצה. בשנים האחרונות משנה המועצה את מדיניות פיתוח התשתיות – מפתרון נקודתי של בעיות תשתית לתכנון כולל רב-שנתי. המטרה שכל תושב ידע ברמה סבירה של ודאות מתי התשתית הנוגעת לו תטופל. פערים של שנים אמורים להסגר בתוך חמש השנים הקרובות.”

rrem_vivid

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן