עדכונים חמים
עדכונים חמים
נשים חדרתיות נרשמו והשתתפו – מחייכות למצלמה
חברת מועצה - עו''ד מירי נחשונוב

נשים חדרתיות נרשמו והשתתפו – מחייכות למצלמה

בשבוע הבא: יום האישה

חברת המועצה (חדרה ביתנו), עו”ד מירי נחשונוב, יזמה פרויקט מיוחד במסגרת פורום “קהילהלה”, הכלל צילומי תדמית לבעלות עסקים תושבות העיר

מאות נשים חדרתיות נרשמו והשתתפו בחודש האחרון בפרויקט צילומי התדמית של פורום “קהילהלה”, במטרה לקדם את העסק שלהן.

נשות העסקים אשר נרשמו לפרויקט (ללא עלות) נהנו מסשן צילומים אשר התבצעו בסטודיו מקצועי וצולמו ע”י הצלם מקסים בלנקי, בעלי passion צלמים. בעלות העסקים קיבלו תמונות תדמית איתן יוכלו לשווק את העסקים שלהן ולהשתמש בהן לצורכי פרסום.
בעיריית חדרה מסבירים כי פורום בעלות העסקים בעיר “קהילהלה”, שהוקם לפני כשנתיים ומונה כ-700 חברות בעלות עסקים, מהווה פלטפורמה ליצירת תשתית לשיתופי פעולה, נטוורקינג, תכנים מקצועיים, כלים ניהוליים ועוד, והוא מקדם פרויקטים להעצמה וקידום מעמד נשות העסקים בעיר, רובם ללא עלות או בעלות סמלית בלבד.

פרויקט צילומי התדמית אשר הסתיים השבוע הוא אחד מתוך מגוון רחב של פרויקטים אשר קידם הפורום. בין הפרויקטים אשר התקיימו ניתן היה לראות “הרצאות של נשים מובילות ומעצימות כמו צופית גרנט ולינור אברג’יל, דיגיטליות בעסקים, הרצאות של נשות הקהילה לתושבי העיר, ופרויקט חדש לרגל חודש האישה בו ניתן עדיין לקחת חלק והוא מוסף מיוחד של הפורום בעיתון מקומי.

חברת המועצה, עו”ד מירי נחשונוב, יוזמת הפורום: “את פורום קהילהלה הקמתי כמחזיקת תיק הוועדה לקידום מעמד האישה, במטרה לקדם נשות עסקים בעירנו. מתוך הצורך וההיכרות עם הקשיים העומדים בפני נשים אשר מקימות עסקים עצמאיים ומנהלות אותן”.

נחשונוב מוסיפה ואומרת: “כאישה תושבת העיר חדרה , בעלת עסק עצמאי וכחברת מועצה, עומדת לנגד עייני  מטרה והיא קידום נשות העסקים בעיר, מתוך אמונה מלאה בכך שהאנשים הם אלו היוצרים את העיר ולא להיפך. תקופת הקורונה הביאה עימה אתגרים רבים לבעלי העסקים, הרגשתי צורך ושליחות לנסות לסייע בדרכים יצירתיות ובכלים אשר יש ברשותי לתת כנפיים לבעלות העסקים. קיבלתי המון תגובות של שביעות רצון מצד נשות העיר וזה מאוד שימח אותי”.

בעלות עסקים בעיר מוזמנות להצטרף לקהילת “קהילהלה-פורום נשות העסקים” בפייסבוק וליהנות ממגוון תכנים לניהול ושיווק העסק, עדכונים על פרויקטים שונים ופעילויות לבעלות עסקים.

נשים מספרות ”

גילי פז – גרפיקאית וצלמת

גילי פז, מעצבת גרפית וצלמת עצמאית מחדרה: “הצטלמתי אתמול והיה מושלם. תודה על הזכות להיות יפה בימים האלה ..תודה על הזכות לקבל במה. תודה על האפשרות לתמונה גם אני (תמיד מצלמת ולא יוצא להצטלם.. מקווה שיצא משהו חח … ומחכה כבר לראות).

עדי ברק אגמון – מפגשי אפיה בהתאמה אישית

עדי ברק אגמון – מפגשי אפיה בהתאמה אישית, כתבה: “הצטלמתי בשלישי בערב והיה כיף אמיתי. מקסים הצלם היה נפלא ומקצועי. מחכה כבר לראות את התמונות…תודה רבה על היוזמה המעצימה.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בזמן אמת  של חדרה  בוואטס אפ >> 

https://chat.whatsapp.com/C9c7nTDRh7b9skSU4gZs1R

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן