עדכונים חמים
עדכונים חמים
לברך משפחה צעירה שעברה לאחרונה לחדרה
משפחה צעירה וחדשה

לברך משפחה צעירה שעברה לאחרונה לחדרה

במסגרת פעילות העירייה לקליטת תושבים חדשים, הגיע ראש העיר לברך משפחה צעירה שעברה לאחרונה לחדרה

במסגרת פעילות העירייה לקליטת תושבים חדשים, הגיעו ראש העיר צביקה גנדלמן ומנהלת אגף נוצ”ץ הדר מרום לברך את משפחת קצנטיני שעברה לאחרונה לחדרה.

לאור העלייה בנתוני ההגירה החיובית לעיר, ומיקומה של חדרה בעשירייה הפותחת של הערים הזוכות לקלוט אוכלוסייה חדשה, מקדמת העירייה תוכניות שיקלו על תושבים חדשים את המעבר והקליטה בחדרה. בין היתר הוקם תחום משפחות צעירות הפועל כחלק מאגף נוצ”ץ (נוער צבא צעירים), המאתר משפחות צעירות אשר מתכננות להעתיק את מקום מגוריהן לחדרה או שעברו לעיר לאחרונה, ומציע להן סיוע בהתאקלמות בעיר בצורה מונגשת ונעימה אל מול שירותי הרשות השונים, וכן מידע ופעילויות שונות המתקיימות בעיר.

כחלק מהיערכות העירייה לקליטת התושבים החדשים גובשה תוכנית רב-תחומית שבמסגרתה מקבל כל תושב חדש אמצעי קשר לקבלת מידע על העיר, השירותים השונים, מוסדות חינוך, בריאות, פעילויות תרבות ופנאי, וכל יתר המענים המותאמים לצרכיו ולצורכי משפחתו, וכן ליווי ותמיכה בעת המעבר ובשלבי הקליטה.

צעירים ומשפחות צעירות אשר עברו לחדרה בשנה האחרונה מוזמנים להיעזר במנהלת התחום, מיטל שבת ממרכז הצעירים העירוני “טורבינה” (טל’ 04-6331787, או בדוא”ל meital.s@bthere.org.il), שם ישמחו להציע סיוע בקליטה מיטבית בעיר, הנגשת מידע, סיוע בכל הדרוש, ואפילו שי קטן שיגיע עד לפתח הדלת באהבה.

ראש העיר קורא לתושבים החדשים להיעזר בשירותי הקליטה שמציעה העירייה. גנדלמן: “בשמי ובשם תושבי חדרה אני מאחל לתושבים החדשים ברוכים הבאים. אין לי ספק שבחירתכם נבעה מהיות חדרה עיר מתקדמת ומתפתחת, לצד הקפדה על איכות חיים ושמירה על צביונה הירוק. אנו פועלים להשתלבותכם המהירה, ורואים בכם, כמו גם בתושבים הוותיקים, שותפים מלאים לעשייה המתבצעת בעיר, בתקווה לראותכם לוקחים חלק בקידומה של חדרה.”

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן