עדכונים חמים
עדכונים חמים
חברת די. אן. איי מדטק מקבוצת DiNovA
מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה צילום הדס שאול

חברת די. אן. איי מדטק מקבוצת DiNovA

תשכור כ-550 מ”ר במבנה אופק 4 שבפארק הצפוני

פארק העסקים קיסריה מבנה אופק 4 צילום נועם חן

חברת די. אן. איי מדטק, העוסקת בפיתוח מכשור רפואי וטכנולוגיות מצילות חיים, בחרה להקים את מרכז הפעילות שלה בפארק העסקים החכם בקיסריה והיא מצטרפת לכ-230 חברות מובילות בחזית הטכנולוגית בתחומים שונים הפועלות בפארק. על פי ההסכם שחתמה עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, תשכור די. אן. איי מדטק כ-550 מ”ר משרדים במבנה אופק 4 הממוקם בחלקו הצפוני של פארק העסקים. הסכם השכירות שנחתם הינו לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה. דמי השכירות לשטחי משרדים ברמת גמר בפארק עומדים בממוצע על כ-70 ₪ למטר.

מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ציין: “ההחלטה של די. אן. איי מדטק מקבוצת DiNovA הסינית המנהלת פעילות גלובלית רחבה, לחתום על הסכם שכירות כשכולם עדיין נמצאים עמוק בתוך משבר הקורונה העולמי, אינה החלטה טריוויאלית ומובנת מאליה. זו ללא ספק הבעת אמון רצינית במשק ובחוזקתה של הכלכלה הישראלית וכמובן בפארק העסקים שלנו.”

לאחרונה ביצע מכון גיאוקרטוגרפיה סקר שביעות רצון בקרב המנהלים בפארק העסקים החכם קיסריה שמצא כי 97% מהם – נתון שיא בעשור האחרון – מרוצים מהפארק וממעטפת השירותים אותה מעניקה המנהלת.

“הציון הגבוה וההערכה הרבה שזכינו לקבל מלקוחותינו ועוד בשנת הקורונה מחמיאים במיוחד, ממלאים אותנו גאווה רבה ומוכיחים כי לא בכדי פארק העסקים שלנו נהנה מביקושי שיא גם בתקופה מאתגרת זו,” הוסיף כרסנטי.

את המו”מ מטעם החברה לנכסי קיסריה הובילו רן אלישע, אורן זילברשטיין, רועי מקדסי ועוה”ד גליה זיסקינד-שפיגל, מעין מילר וטל לוי ממשרד טולצ’ינסקי שטרן מרציאנו. מטעם די. אן. איי מדטק – תמיר נחמיאס, סמנכ”ל פיתוח עסקי ומנהל האופרציה של דינובה בישראל.

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן