עדכונים חמים
עדכונים חמים
החל מיום ראשון חיסונים במקומות העבודה 
חברת פרטנר שצוותי מד"א הגיעו לחסן

החל מיום ראשון חיסונים במקומות העבודה 

על מנת להחזיר בהקדם את המשק לפעילות:

כחלק מתוכנית משרד הבריאות לחסן את האוכלוסייה במדינת ישראל ובמטרה לאפשר את החזרת המשק לפעילות מהר ככל האפשר, החלו היום יום ראשון, מגן דוד אדום וקופות החולים לחסן עובדים במקומות עבודה.

במסגרת המיזם של משרד הבריאות, מגן דוד אדום וקופות החולים יגיע למקומות עבודה בהם מתארגנים קבוצות עובדים, מכלל קופות החולים, שטרם התחסנו ומעניינים להתחסן. מהראשונים להתחסן הייתה היום חברת פרטנר שצוותי מד”א הגיעו לחסן את עובדיה בבניין המטה בראש העין.

מאז החלו החיסונים בישראל, צוותי מד”א השתתפו במאמץ הלאומי לחסן את האוכלוסייה בעשרות מתחמי חיסונים ניידים ברחבי הארץ. החובשים והפראמדיקים של מד”א חיסנו למעלה מחצי מיליון מנות חיסון, ולבקשת משרד  הבריאות החל היום (א’) מגן דוד אדום להפעיל את המיזם, שמטרתו לאפשר להניע מחדש את המשק – ע”י חיסון העובדים כנגד נגיף הקורונה בחברות ובמפעלים ברחבי הארץ.

כידוע, מגן דוד אדום סיים לאחרונה את מבצע “מגן אבות ואמהות” שלמשרד הבריאות, במסגרתו חוסנו כל דיירי ואנשי הסגל בבתי האבות והדיור המוגן במדינה. בכך, הפכה ישראל למדינה הראשונה בעולם אשר חיסנה באופן מלא את כלל מערכי הדיור המוגן בשטחה. מגן דוד אדום בעל ניסיון עשיר בניהול מערך החיסונים הנייד – אשר מבוצע בשבועות האחרונים בהצלחה יתרה.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “המטרה הלאומית היא לחסן במהירות את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל על מנת שנוכל לחזור חיי שגרה. הבוקר יצא לדרך מבצע מיוחד נוסף שמטרתו להנגיש את החיסונים ולצרף למעגל המחוסנים את עובדי המשק והתעשייה שטרם התחסנו. כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, יחד עם משרד הבריאות אנו עושים את כל המאמצים להגיע לכל מקום ולעשות הכל על מנת לנצח את המגיפה. אני מודה לשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה על מאמציו לקדם את המיזם החשוב שאין ספק שמסייע לזרז את מיגור מגיפת הקורונה.”

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »
freepik

השינויים בתחום הרפואה הביתית שהגיע עם הקורונה

אנחנו חיים בעידן חדש, כזה שלא הכרנו בעבר, אבל מדהים לראות איך הצלחנו להפוך את הקערה על פיה
ומתוך אירוע לא פשוט, כזה ששינה את האנושות כולה, הצלחנו למצוא את הטוב. אם בעבר, כדי ליהנות
מטיפול רפואי מעולה, האלטרנטיבה היחידה הייתה אשפוז בבית חולים או קבלת מענה בקופת החולים, הרי
שיש אפשרויות נוספות בהן ניתן לבחור. על הכל נדבר בהרחבה במאמר הבא.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן