עדכונים חמים
עדכונים חמים
בשכונת עין הים הפנינג אומנות על גלשנים למשפחות צעירות
חופים ציורי גלשנים

בשכונת עין הים הפנינג אומנות על גלשנים למשפחות צעירות

כחלק מהאהבה הגדולה לים ולגלים

 

ראש העירייה צביקה גנדלמן

ביום שישי האחרון התקיים הפנינג אומנות ציור על גלשנים ביוזמת הנהגת ההורים של ילדי בית ספר מופת חופים בשכונת עין הים, בשיתוף עם טורבינה מרכז צעירים, תחום משפחות צעירות באגף נוצ”ץ בעיריית חדרה.

כחלק מהאהבה הגדולה לים ולגלים, קהילת ההורים בשכונת עין הים גייסו 8 אמנים ואמניות מהקהילה לטובת פרויקט אומנותי ייחודי מסוגו בהתנדבות מלאה. במסגרת הפרויקט ילדי בית הספר חופים עברו שיעורי חינוך תוכן הנוגע לערכי הים, הגלישה ואיכות הסביבה. כל כיתה נחשפה לסיפורי גולשים מעוררי השראה ובחרה נושא שאותו הייתה רוצה להדגיש ולבטא על הגלשן בציור. הגלשנים נאספו מעמותת “ימבאהבה” שמעודדת גלישה ושמירה על החופים, כל הגלשנים הם יד שניה שאפשר לעשות בהם שימוש חוזר. הגלשנים יתלו בסוף העבודה עליהם ברחבי בית הספר מופת חופים.

גלשן ציור בתולת ים

בהפנינג השתתפו ילדי בית הספר, הוריהם, הקהל הרחב, מכובדים נוספים וראש העיר צביקה גנדלמן. עוד היה ביריד, עמדת צילום מגנטים, מוסיקה קיצית, עמדת גלידה ויוגורט, פינת גרפיטי על גלשנים, הרצאה מרתקת של רז ניצן נציג עמותת “ימבאהבה” בנושא שבוע האוקינוסים ועוד.

עידית מארגנת האירוע מספרת ש”מופלא לראות חלום ורעיון הופך למציאות וכמה אנשים טובים מלאים ברוח ההתנדבותית נרתמו לדבר הזה ובזכות כולם היה לנו אירוע מדהים, רוח הים ושמירת הסביבה היו מסר מהותי שהנחה אותנו”.

גלשן גלים את הכי טובה כמו שאת

הערכים שהנחו את ההפנינג היו הזיקה העמוקה לים וההשראה שהגלישה מעניקה. מתוך החיבור העמוק לים ולטבע נולד הפרויקט שנועד גם לעודד ערכים של איכות הסביבה. כחלק מקידום הפרויקט הוקם אתר אינטרנט שמחבר את המשתתפים לסיפורים השונים ומעוררי ההשראה של הגולשים אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא:

http://osimgalim.hofim.edu-haifa.org.il/

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן