עדכונים חמים
עדכונים חמים
העסקים תקועים ושום דבר לא מתקדם? כדאי שתשקלו קידום אתרים
freepik

העסקים תקועים ושום דבר לא מתקדם? כדאי שתשקלו קידום אתרים

בעידן שלנו, עידן שבו מיילים נשלחים ומתקבלים מתיבת המייל שלנו כל דקות ספורות

 

עידן שבו פרסום נעשה בעיקר ברשתות החברתיות ובשטחי פרסום דיגיטליים, עידן שבו אחוז הרוכשים אונליין עולה בכל שנה בעשרות אחוזים, עידן שבו אנחנו יכולים למכור ולקנות כמעט הכל דרך הרשת, עסק שאין לו אתר אינטרנט עסקי נשאר מאחור. אז אם אתם מרגישים שהעסק שלכם תקוע מכל סיבה שהיא ושום דבר לא מתקדם, אנחנו ממליצים לכם על שתי פעולות חשובות:

 

  1. בניית אתר עסקי
  2. קידום האתר בגוגל

 

אז למה בעצם כדאי להשקיע בקידום האתר?

לאחר שתבנו אתר אינטרנט באופן כמעט אוטומטי, יותר גולשים יגיעו לאתר שלכם. יחד עם זאת, אם אתם רוצים ליצור באז, חשיפה ולגרום לכמה שיותר גולשים רלוונטיים להיחשף לעסק שלכם ולסגור עסקאות אתם צריכים יותר מזה. היום יש המון שיטות לפרסם ולשווק את העסק שלנו אונליין. אחת מהן נקראית קידום אורגני. השנייה קידום ממומן וביחד קידום אתרים. אז למה בעצם שווה להשקיע בקידום האתר שלנו ומה זה בעצם אומר?

  • תחרות גדולה – היום קמים עסקים בכל יום בשלל תחומים. מי שלא נכנס לעולם הדיגיטלי נשאר מאחור ומפסיד לקוחות פוטנציאליים. יחד עם זאת, זה לא מספיק רק להקים אתר ולקדם אותו. אנחנו צריכים שהקידום יתאים לצרכים של הגולשים ויתן מענה מלא למה שהם מחפשים.
  • חשיפה ממוקדת – ברגע שאנחנו משקיעים בקידום האתר שלנו אנחנו יוצרים מצב שרק אנשים שבאמת מחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלנו, נחשפים לאתר שלנו.
  • הגדלת ההכנסות – שילוב בין פרסום ממוקד, שיווק חכם ומיתוג מנצח ללא כל ספק יגרמו ליותר אנשים לבצע רכישות וכך למעשה העסק שלנו גדל, צומח ומתפתח.

 

אז איך עושים את זה?

כמובן שיש עוד המון סיבות מדוע כדאי לנו להשקיע בקידום אתרים אבל אלו הן השלוש המרכזיות: חשיפה ממוקדת, הגדלת הכנסות ותחרות. אז כעת אפשר לעשות סדר ולהבין את ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן.

 

קידום אורגני – מגוון רחב של פעולות אותן אנחנו או המקדם שלנו מבצעים בתוך ומחוץ לאתר במטרה לקדם את ביטויי המפתח הרלוונטיות לפעילות העסקית שלנו. קידום אורגני כולל בתוכו השקעה בתוכן איכותי מקצועי שיתן ערך מוסף לגולשים שלנו, הקפדה על כך שהאתר שלנו יהיה אינטואטיבי, נוח לגלישה, נטען במהירות, היררכי, שיקושרו אליו מאתרים סמכותיים ועוד ועוד. למעשה, מדובר בתוצאות החיפוש הטבעיות שהגולשים מגיעים אליהן לאחר שביצעו חיפוש ספציפי וממוקד.

 

קידום ממומן – בחירת ביטויי מפתח ספציפיות ורלוונטיות לעסק שלנו שיופיעו במיקומים הראשונים בגוגל בתשלום מראש. אנו נשלם עבור המודעה רק כאשר הגולשים שלנו לוחצים על המודעה.

 

לכל שיטת קידום יש את היתרונות והחסרונות שלה. למשל קידום אורגני הוא השקעה לטווח הארוך וברגע שהאתר שלנו מקודם זמן רב הוא הופך סמכותי ואז יש בו גם פוטנציאל עסקי מכיוונים אחרים. בנוסף, מחקרים מראים כי רוב הגולשים לוחצים דווקא על התוצאות הטבעיות האורגניות ופחות על הממומנות. יחד עם זאת, התוצאות של הקידום האורגני לוקחות זמן ולכן אם אתם רוצים תוצאות מיידיות לטווח קצר, כדאי דווקא להשקיע בקידום ממומן. במידת האפשר מבחינה תקציבית שווה להשקיע בשתי שיטות הקידום.

 

אז איך זה עובד בשלבים?

  1. בוחרים חברה המתמחה בבנייה וקידום של אתרים
  2. בונים אסטרטגיית קידום, מיתוג ושיווק בהתאם לצרכים של העסק שלכם
  3. מבצעים שינויים בהתאם לתוצאות הקידום אחת לתקופה
  4. נהנים מחשיפה גבוהה ומשיפור תהליכים שיווקיים של העסק שלנו אונליין

 

 

 

 

 

 

 

השארת תגובה

;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן