הכדורגל חוזר עם SNICKERS
רוכשי החטיף יוכלו להשתתף בחידון פספוסים בכדורגל ולזכות בפרסים באתר Snickers Football
SNICKERS, אחד מחטיפי השוקולד האהובים בעולם, משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.
המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג’ון ובטי ווייט, תחת הכותרת “אתה לא אתה כשאתה רעב!” לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.
השקה נושאת פרסים
לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il/
ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפא לזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.
המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.
תוקף המבצע: 30.6.2020 – 1.6.2020
מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ש”ח לבודד, 12.9 ש”ח לחמישיה
ניתן להשיג במגוון רשתות