עדכונים חמים
עדכונים חמים
תגאל אותנו!!!!
יגאל רובין

תגאל אותנו!!!!

ספונסרים התרחקו מהמועדון לאחר ששמעו שהוא איש השיווק 

 

למרות הורדת מחיר המנוי ב-20 אחוז, מכירת המנויים לא מתרוממת ונחלה כישלון חרוץ * הקופה ריקה והקבוצה מתקשה להעביר שחקנים בבקרה * הטעויות שלו ככרוז הרשמי הפכו למביכות ביותר * אז למה בהפועל חדרה מתעקשים יגאל רובין?

במועדון התאכזבו מאוד מהתוצאות בשטח של איש השיווק החדש וכעסו עוד יותר לאחר ששמעו כי הוא סיפר לחלק ממקורביו כי הוא בכלל הגיע למועדון “בהתנדבות”, זאת בשעה שהוא “גוזר קופון” יפה על כל מנוי שעשו האוהדים

באמצע חודש יולי, רגע לפני שהפועל חדרה המריאה למחנה אימונים בבלגרד, סערו כותרות הספורט. “מקסים פלקושצ’נקו נשאר בחדרה”. מבחינת הקבוצה, זו הייתה חותמת על קיץ מדהים שבמהלכו הצליחה הקבוצה להשאיר במועדון כמעט את כל העוגנים מהעונה שעברה. פלקושצ’נקו, כוכב מכבי חיפה, היה הראשי שבהם.

הקשר הוא השחקן היקר ביותר בקבוצה, וחוזהו מוערך בסכום של כ-700 אלף שקל נטו. הדיווחים מסרביה היו על מצב רוח מרומם ועל מחנה אימונים מצוין, אולם עם החזרה לישראל התברר כי פלקושצ’נקו פצוע והוא לא יכול לשחק בגביע הטוטו. עד כה השחקן הכי טוב של הפועל חדרה לא דרך על המגרש ואפילו לא עבר בבקרה התקציבית. הסיבה: לא רק פציעה. מסתבר כי הקבוצה היקרה שבנתה חדרה העונה הובילה גם לבעיות באישור בשחקנים בבקרת התקציבים, והשבוע, לאחר מאמצים גדולים, חדרה תנסה לאשר את הכוכב שלה בבקרה. גורמים סביב הקבוצה גם מדווחים כי פלקושצ’נקו כשיר. האם הוא ישחק כבר בשבת במשחקי הדירוג של גביע הטוטו מול מכבי נתניה? ימים יגידו.

אגב, אם לגבי פלקושצ’נקו הדברים ברורים, מה פשר אי אישורו בבקרה של הבלם הצעיר אביב לין, בוגר קבוצת הנוער, ששכרו מוערך ב-5000 שקל לכל היותר?

בדיקת “מבט מקומי” מעלה כי אחת הסיבות “לחור בכיס” של הקבוצה היא העדר הכנסה ממנויים. במועדון היו משוכנעים כי בעקבות הקבוצה האטרקטיבית שנבנתה ולאור הורדת מחיר המנוי מ-500 שקלים ל-400, כמות המנויים תוכפל לכל הפחות. בעונה הראשונה שלה בליגת העל להפועל חדרה היו כ-1,000 מנויים, בעונה השנייה המספר ירד ב-20 אחוז ואילו אשתקד כלל לא נמכרו מנויים בשל הקורונה.

במועדון החליטו למנות כאיש השיווק את הכרוז ומתווך הנדל”ן החדרתי יגאל רובין, וזאת לאחר שהוא טען בפני אנשי הקבוצה כי הוא יצליח להחזיר את אמון הקהל בקבוצה ויצליח להעשיר בצורה דרמטית את קופת המועדון.

המהלך של מינוי רובין לאיש השיווק התרחש עוד בשלהי העונה שעברה, וזאת במטרה לבנות מערך שיווקי ולהיערך בזמן לעונה שבפתח.

לאחר המינוי אמר אורן גולן: “יגאל מלווה את הקבוצה שנים רבות, הוא מוכר ואהוב בקרב האוהדים ואנחנו מאמינים שהוא יוכל לעזור לנו במאמצים להחזיר ולקרב את הקהל וכמובן להגדיל את מקורות ההכנסה שלנו מספונסרים. הפועל חדרה תמשיך לבצע פעולות על מנת לגדול ולהתמקצע גם בתחום הזה”.

רובין עצמו אמר: “תמיד אשמח לעזור לקבוצה היקרה שלנו. אני מגיע עם הלב והנשמה – מצד אחד להחזיר את הימים היפים של הפועל חדרה גם ביציעים ולהביא כמה שיותר קהל חדרתי למגרשים – ומצד שני בצוותא עם הנהלת הקבוצה להגדיל משמעותית את מאגר ההכנסות של המועדון משיווק. אני קורא לכל הקהל החדרתי לחבק את הקבוצה ולהתגייס יחד איתנו למען המטרה החשובה הזו”.

האידיליה הייתה מושלמת, אלא שהסדקים התגלעו מהר מאוד. למועדון הגיעו שיחות מספונסרים ומקורבים אליהם פנה רובין, וטענו כי “אין להם כוונה להשקיע בקבוצה כל עוד הוא יהיה בה”. בינתיים רובין עצמו העלה סרטונים ברשתות החברתיות וגם במדיה הרשמית של הקבוצה “חגגו” יחד איתו את המהלך.

מכירת המנויים של חדרה החלה מוקדם מאוד, אבל לא הצליחה להתרומם. על פי הידוע עד כה מכרה חדרה קצת יותר מ-500 מנויים, בעוד שהציפייה הייתה לכמות כפולה בתקופה הזו. גם ההכנסות מספונסרים לא התרוממו וזאת לאחר שאת מרביתם הצליחה להביא בכלל ההנהלה בראשות אורן גולן ואילו רובין עצמו לא תרם בנושא.

במועדון התאכזבו מאוד מהתוצאות בשטח של איש השיווק החדש וכעסו עוד יותר לאחר ששמעו כי הוא סיפר לחלק ממקורביו כי הוא בכלל הגיע למועדון “בהתנדבות”, זאת בשעה שהוא “גוזר קופון” על כל מנוי שעשו האוהדים. אחד האוהדים המוכרים של הקבוצה אמר לפני מספר שבועות בנושא: “יגאל רובין כל הזמן אומר שהוא בא מהלב. מעניין מה מספר חשבון הבנק בלב הזה שלו? למי הוא מוכר סיפורים? עובר בעיר ומנסה לשכנע אותנו לעשות מנויים וטוען שהוא רק רוצה לעזור….הגיע הזמן שהפועל חדרה תעסיק אנשי שיווק רציניים ומקצועיים ותפסיק עם החלטורה”.

אגב, אותו רובין גם משמש כבר מספר שנים ככרוז הרשמי של הפועל חדרה ואף מקבל שכר עבור התפקיד. גם כאן הוא נוהג לומר ברחוב החדרתי כי הוא עושה את הדברים מאהבה בלבד, אבל מסתבר שלצד האהבה יש גם לא מעט כסף…

ואפרופו כרוז, אוהדים רבים של חדרה מדברים על כך בגלוי כי הטעויות של רובין עם המיקרופון מביכות עד מביכות מאוד. “הבן אדם 15 שנה כרוז ולא מכיר כוכבים בליגת העל. אין יותר חובבנות מזה. טעויות בשמות, טעויות בכובשי שערים, פשוט מביך! אבל כנראה שככה זה בהפועל חדרה, דואגים רק למקורבים ולחברים”, אמר אחד האוהדים.

במועדון ציפו מרובין לקחת אחריות ולהתפטר מתפקיד השיווק, אולם הוא בכלל רואה את הדברים אחרת ומגדיר את עבודתו כהצלחה כבירה.

השבוע הוא זומן לשיחת עבודה עם המנכ”ל אלי דגני, כאשר על הפרק היה לשוחח עם התפקיד ועל הכישלון במכירת המנויים. אלא שרובין – שכנראה צפה את הנולד – הגיע לפגישה עם בת הזוג שלו. כמובן ששום דבר דרמטי לא קרה בפגישה הזו פרט לחילופי האשמות בין הצדדים.

אז מה יוליד יום? לאורן גולן וחבר מרעיו הפתרונים. דבר אחד בטוח: הגיע הזמן שבהפועל חדרה יתמקדו בלהעסיק אנשי מקצוע ולא מקורבים וחברים של.

תגובת הפועל חדרה לכתבה לא הגיעה עד לשעת סגירת הגיליון.

תגובת רובין:

“אני מקבל כסף אבל עושה הכל מאהבה ומהלב”

יגאל רובין התבקש להגיב על הנאמר בכתבה וכך אמר:

“אני מקבל על כל מנוי 20 ש”ח שזה 5 אחוז מכל מנוי. סכום מצחיק כדי לעזור לקבוצה. שיווק, סרטונים, טבלאות, טלפונים. אני צריך לקבל פי 10 על העבודה שלי. בגלל שזה הפועל חדרה אני עושה הכל מהלב…

“לגבי הכרוז, אני הכרוז כבר 4 שנים מאז העלייה מהלאומית, ומקבל 350 ₪ + מע”מ לכל משחק, סכום מצחיק שמספיק בקושי להוצאות. אני יוצא מהבית שעתיים לפני ועושה הכל מאהבה.

לא יודע מאיפה שמעתם על ההתנדבות, לא דיברתי על השכר שאני מקבל או לא מקבל.

בנוגע למנויים, אני אישית הבאתי 300 מנויים שהם חברים שלי! וזה עוד 300 אוהדים להפועל חדרה. יש אמת אחת פה. בנוגע להורדת המחיר, ההנהלה החליטה לבוא לקראת הקהל בעקבות הקורונה. ועובדה שהכפלנו את המנויים ושעמדתי ביעד.

לגבי הספונסרים…. נפגשתי עם כמה… המצב לא מאפשר להם בתקופת קורונה לעזור. שאר הספונסרים הקיימים שעוזרים עומדים מול אסי (קוטין) אלי (דגני) ואורן (גולן).

עד כאן התגובה של רובין. וכעת התייחסות המערכת…

כנראה שרובין לא ממש שם לב איך הוא סותר את עצמו לבד. פעם אחת טוען שהוא מקבל כסף ופעם אחרת מציין שהוא עושה הכל באהבה ומהלב. אולי כדאי להסביר לרובין שלעשות מהלב זה בלי לקחת כסף…אבל זו כבר הבעיה של הפועל חדרה.

ובנוגע להכפלת כמות המנויים, הוא מציין כי הכפיל את הכמות. לא ממש ברור מול אילו נתונים הוא עובד, אבל הנתונים שפורסמו על כמות המנויים שמכרה חדרה בשנותיה בליגת העל מספרים אמת שונה לגמרי.

 

 

השארת תגובה

;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן