עדכונים חמים
עדכונים חמים
הפועל חדרה – מאני טיים
אבו פאני בסמי עופר מול האקסית

הפועל חדרה – מאני טיים

מאני טיים

180 דקות לסיום העונה, הגורל של הפועל חדרה ברגליים שלה * אבל בדרך למטרה ניצבת בשבת יריבה קשה בדמות בית”ר ירושלים, וזה לא הולך להיות פשוט * בחדרה מצפים מהקהל המקומי למלא את היציעים בנתניה ולדחוף את השחקנים

התמונה מהשער:

אליאל פרץ מול חיפה. הברומטר של חדרה

אוהדי חדרה. חייבים לתת תצוגת עידוד, גם להם יש חלק בהצלחה

שבוע סוער עבר על הפועל חדרה לקראת היישורת האחרונה של הליגה הסדירה. נתחיל דווקא מהסוף. 2 משחקים לסיום העונה, חדרה נמצאת עמוק במאבק על מקום בפלייאוף העליון. נכון להיום חדרה מדורגת שישית, עם 34 נקודות. במאבק נמצאות 5 קבוצות שיתחרו על 2 מקומות בפלייאוף: הפועל ת”א (מקום 5, 35 נקודות), חדרה, הפועל חיפה (7, 33 נקודות), מכבי נתניה (8, 31) ובני יהודה (9, 30).

לחדרה מצפים שני משחקים קשים מאוד עד לסיום הליגה. בשבת הקרובה (19:50, נתניה) מול בית”ר ירושלים ובשבת הבאה מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

אחרי הניצחון המפתיע של האדומים בטדי השבוע, 0:1, בחדרה מבינים שעל מנת לתפוס את אחד המקומות לפלייאוף העליון, הם יהיו חייבים לנצח לפחות באחד המשחקים. זה לא יהיה פשוט, אבל לאור היכולת הטובה של שחקני הקבוצה בסמי עופר – למרות ההפסד המרגיז למכבי חיפה – ולאור היכולת החלשה של בית”ר ירושלים השבוע, בחדרה מבינים שהכל אפשרי.

הרבה עצבים היו בקבוצה לאחר ההפסד בחיפה. בחדרה כעסו מאוד על השיפוט של נאאל עודה, שהרחיק את המגן דיאא לבאבידי כבר אחרי 30 דקות. בחדרה טענו לזלזול של עודה והמאמן שרון מימר תקף אותו בחריפות לאחר המשחק וטען שחדרה הפסידה לשופט ולא לחיפה.

הכעס גבר עוד יותר לאחר הדברים שהשמיע השופט עודה באוזני אנשים מהקבוצה לאחר המשחק, ובהם התבטא בזלזול נגד המאמן מימר ואמר: “איך הוא לא מתבייש לצאת עלי ככה בתקשורת, מאמן כבר 20 שנה בליגת העל ולא גמר עונה בשום קבוצה. הוא עוד יקבל ממני”.

השופט נאאל עודה. התעלל בחדרה

בעקבות הדברים ביקשו בחדרה לפסול את עודה, ולאחר מכן מימר גם התבקש להתנצל על דבריו על מנת לא לעמוד לדין.

בכל מקרה, ביום שלישי כבר שמו בקבוצה הכל מאחור, והחלו בהכנות לשבת, תוך הבנה שהקבוצה ניצבת בפני 180 דקות גורליות שעשויות להציב אותה בפלייאוף העליון שנה שנייה ברציפות, הישג חסר תקדים.

בצד המקצועי, מימר יחסר כאמור את לבאבידי, ובמקומו צפוי לחזור להרכב מנשה זלקה שישחק כבלם, ואילו חגי גולדנברג יוסט לעמדת המגן. נראה שגם לוסיו, שסופסל מול חיפה, יחזור להרכב הפותח על חשבונו של ג’וניור.

בחדרה מצפים לקהל רב במשחק בשבת, ומקווים שכעת, ברגעים המכריעים של העונה, האוהדים שדווקא העונה לא הירבו להגיע למשחקי הקבוצה, יבינו שהחגיגה היא גם שלהם, והם ימלאו את היציעים. כרטיסים במחיר של 60 שקלים יימכרו בקופות ובחדרה מאמינים כי בשבת יגיעו כ-2000 אוהדי חדרה למשחק.

השארת תגובה

היכל אנרבוקס חדרה - צילום - שלום ענסי (3)

לראשונה: גביע ווינר סל מגיע לחדרה

היכל האנרבוקס יארח השנה את טורניר פתיחת העונה היוקרתי בהשתתפות כל הגדולות
של הכדורסל הישראלי | תושבי חדרה נהנים מכרטיסים מסובסדים | ניר בן חיים: “הבחירה
בעיר חדרה לארח טורניר יוקרתי עם מיטב קבוצות הכדורסל בארץ מהווה גאווה גדולה ” 
יוצאים לדרך כבר בשבוע הבא

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »

קבוצה תחת אזהרה

בצד המקצועי זה נראה רע מאוד (למרות צבירת הנקודות), ואפילו לפרשנים כבר אין מה לומר על היכולת של הפועל חדרה * בצד הניהולי זה הולך ומחמיר וחבר המועצה רונן הילף דורש למנות נציג מטעם העירייה שיפקח על ההתנהלות * דבר אחד בטוח: השנה הקרובה היא הקשה ביותר של חדרה מאז שחזרה לליגת העל

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן