עדכונים חמים
עדכונים חמים
שומרים על הילדים
נחשונוב ליד תמרור נגד שכחת ילדים

שומרים על הילדים

כחלק ממסקנות הוועדה למעמד הילד הוצבו ברחבי העיר תמרורים המזהירים את הנהגים מפני שכחת ילדים ברכב

ברחבי חדרה הוצבו תמרורי קבע המזהירים משכחת ילדים ברכב, וזאת כחלק מיישום מסקנות הוועדה לקידום מעמד הילד בראשותה של חברת המועצה עו”ד מירי נחשונוב, להעלאת המודעות לתופעה הטרגית.

על-פי נתוני ארגון בטרם, בין שנת 2008 לשנת 2019 עמד מספרם של המקרים המדווחים על 794 ילדים, כששלושים מהמקרים האלו הסתיימו במות תינוק או פעוט. נותר לשער כמה אלפי מקרים של שכחת ילדים ברכב אירעו אך לא דווחו או לא הגיעו לטיפול רפואי. הצבת התמרורים תסייע להורים למנוע מקרים מהסוג הזה.

לדברי חברת המועצה נחשונוב, “כאם לילדים אני מכירה ומודעת לעומס המטלות היומיומיות. לא אחת שמענו באמצעות אמצעי התקשורת על מקרים שילדים נשכחו ברכבים על-ידי הוריהם בשל חוסר תשומת לב רגעית, או עומס. כל הורה רוצה למנוע מקרה כזה. שלום ילדינו בכלל ושכחת ילדים ברכב בפרט, אלו נושאים שקרובים לליבי וחשוב לי לעשות כל שביכולתי במסגרת הכלים העומדים לרשותי למען ילדינו. הפעם היה לי חשוב מאוד שיוצבו שלטים קבועים ולא מתחלפים אשר יזהירו ויזכירו להורים שילדיהם ברכב.”

נחשונוב מודה על שיתוף הפעולה לו זכתה מחברי הוועדה, וכן למנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי ומנהל מחלקת הכבישים מיכאל קופילנקו על הביצוע בפועל.

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן