עדכונים חמים
עדכונים חמים
בשורה גדולה להורים בחדרה

בשורה גדולה להורים בחדרה

מערכת החינוך עד כיתות ד’ תחזור במתכונת כמעט מלאה

מתווה החינוך של חדרה יוצא לדרך * על פי החלטת ראש העירייה צביקה גנדלמן, גילאי לידה עד כיתות ד’ יחזרו ללמוד 5 ימים בשבוע. גם הצהרונים יחזרו לפעול * החינוך המיוחד יפעל במתכונת רגילה * תלמידי הכיתות הגבוהות יחלו ללמוד על פי מודל חדרה לחינוך * גנדלמן: “אנו בחדרה נמשיך לעשות את המיטב על מנת להקל על התושבים את ההתמודדות עם מציאות הקורונה לצד הקפדה מלאה על הכללים וההנחיות ונוודא כי החזרה המבורכת למערכת החינוך לא תפגע במאמצים האדירים שאנו משקיעים להשאיר את חדרה עיר ירוקה”

בשורה גדולה להורים בחדרה. החל מיום ראשון הקרוב, 1/11/20, יחזרו כל התלמידים בכיתות א’-ד’ ללימודים בבתי הספר במתכונת של חמישה ימים בשבוע. כך החליט ראש העירייה, צביקה גנדלמן, בתוספת לעוד שורה של החלטות דרמטיות בתחום החינוך בעיר, והנחה את הצוות המקצועי בעירייה להיערך אליהן בהתאם. בנוסף לכך יפעלו גם הצהרונים לאותם גילאים, כך שלאחר תקופה ממושכת בבית עם הילדים, ההורים יוכלו להרשות לעצמם לחזור לעבודה.

ההחלטות שקיבל ראש העיר נגעו כאמור לא רק בגילאי א’-ד’ אלא בכל מערכת החינוך, ומדברות על פעילות כמעט מלאה של מערכת החינוך בגיל הרך – גילאי לידה עד כיתה ד’ ושל תלמידי החינוך המיוחד, וחזרה חלקית של הכיתות הגבוהות יותר.

פירוט מלא של התוכנית- מתווה החינוך של חדרה:

  1. גני ילדים, גילאי לידה עד 6 – ילמדו 5 ימים בשבוע. צהרוני הגנים ימשיכו לפעול באותה מתכונת בה פעלו בשבוע האחרון.
  2. כיתות א’-ד’ – ילמדו 5 ימים בשבוע במתכונת של קפסולות. הצהרונים לכיתות א’-ב’ יפעלו באותה מתכונת בה פעלו בתחילת השנה (עד 28 ילדים בקבוצה, שמגיעים לכל היותר משלוש קבוצות שונות). הלמידה תתבצע בסיוע המורים כמובן, תומכי הוראה שגויסו, סייעות, מורים מכיתות גבוהות יותר ומתנדבי אגף נוצ”ץ.
  3. כיתות ה’-י”ב – בנוסף ללמידה מרחוק, יתקיים לפחות יום בשבוע במתכונת של למידה “מקרוב” בחצאי כיתות. הלמידה תתבצע במרחבים הפתוחים בהתאם למודל הייחודי שפיתחה העיר חדרה – מודל חדרה לחינוך, המותאם ללמידה בתנאי קורונה.
  4. חינוך מיוחד – כל תלמידי החינוך המיוחד חוזרים ללמידה מלאה כולל ימי שישי, בגנים ובבתי הספר. כולל כיתות על הרצף התקשורתי בבתי ספר רגילים. יתר כיתות החינוך המיוחד בבתי ספר רגילים ילמדו במתכונת של 5 ימים בשבוע.
  5. הסעות – לא יהיו הסעות לגנים, בתי ספר וצהרונים, למעט החינוך המיוחד.

 

בנוסף, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, קורא  לכל עובדי ההוראה בעיר  ללכת ולעשות בדיקות קורונה לפני חזרתם לעבודה. הבדיקות חשובות ביותר, על מנת לצמצם למינימום את הסיכוי להדבקה במערכת החינוך.

 

ראש העירייה, צביקה גנדלמן: “מדובר בבשורה גדולה לציבור ההורים וגם לתלמידים, שמשוועים לחזור למסגרות ולשגרה. אנו בחדרה נמשיך לעשות את המיטב על מנת להקל על התושבים את ההתמודדות עם מציאות הקורונה לצד הקפדה מלאה על הכללים וההנחיות ונוודא כי החזרה המבורכת למערכת החינוך לא תפגע במאמצים האדירים שאנו משקיעים להשאיר את חדרה עיר ירוקה. אני מברך את אנשי מערכת החינוך ואת הצוותים המקצועיים בעירייה שעמלו ויעמלו קשה מאוד על מנת להוציא את המתווה שלנו לדרך בצורה הטובה ביותר”.

 

 

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן