האקדמית עמק יזרעאל בחרה בסטודנטים חדרתיים כפרזנטורים לקמפיין פרסומי
המכללה האקדמית עמק יזרעאל משיקה קמפיין שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי אודות מגוון התארים שניתן ללמוד במכללה ואודות המסלולים הייחודיים בהם ניתן ללמוד תואר ראשון + תואר שני בארבע שנים בלבד בשכר לימוד אוניברסיטאי. המכללה החליטה לשלב בקמפיין סטודנטים ובוגרים תושבי חדרה כפרזנטורים שיעידו על היתרונות הרבים של המכללה מבחינת רמת ההוראה הגבוהה, המגוון הגדול של התארים והעובדה שלמרות שהמכללה ממוקמת במרחק של חצי שעה בלבד מחדרה, היא מוגדרת כאזור עדיפות לאומית המקנה אפשרות לקבל החזר כספי בגובה שכר לימוד שנתי שלא על חשבון הפיקדון, למי שסיים שירות צבאי מלא ובכפוף לתקנות קליטת חיילים משוחררים.
בין הפרזנטורים תוכלו לראות בשלטי החוצות ובקמפיין הדיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם את משה בוינג’ו בוגר תואר בתקשורת מהאקדמית עמק יזרעאל שבחר ללמוד במכללה בגלל היתרונות המשמעותיים של החוג. בוינג’ו: “משך אותי הקונספט של לימודי התקשורת שכללו סדנאות מעשיות בתשתיות מתקדמות שקיימות במכללה כמו אולפן טלוויזיה וחדרי עריכה. החוג מאפשר ללמוד התמחות בתקשורת שיווקית או בניהול תוכן על ידי מומחים בתחום. היום אני עובד במשרד פרסום בחדרה ומיישם את הכלים שקיבלתי. גם נופר אשתי העדיפה ללמוד באקדמית עמק יזרעאל, כי היא שמחה להצטרף למסלול הייחודי שבו בארבע שנים בלבד לומדים תואר ראשון ושני. היא בחרה ללמוד שירותי אנוש לתואר ראשון ופיתוח וייעוץ ארגוני לתואר שני. שנינו גם התלהבנו מהעובדה שהלימודים כוללים פרקטיקום כבר במהלך התואר, כי ההתנסות המעשית מקנה לך ניסיון שלא בכל מוסד אקדמי ניתן לקבל. סיבה נוספת שבגללה נופר בחרה ללמוד דווקא באקדמית עמק יזרעאל היא האפשרות לממש את המלגה שמעניקה החזר כספי של שנת הלימודים הראשונה למי שסיים שירות צבאי, ולא על חשבון הפיקדון. זו הטבה משמעותית והיא ניתנת משום שהמכללה ממוקמת באזור עדיפות לאומית. בתחילת התואר גרתי במעונות והיה נהדר, כשנופר הצטרפה שכרנו בית קטן במושב צמוד למכללה ובאותה תקופה גם התחתנו. השנה אנחנו מצפים באושר לתינוקת ולכן החלטנו לגור קרוב להורים של שנינו בשכונת הפארק בחדרה, אז נופר ממשיכה לנסוע למכללה וזה באמת חצי שעה כי אנחנו נגד כיוון הפקקים.”
על ההצעה להשתלב בקמפיין הפרסומי בוינג’ו מספר, “כשהציעו לי לקחת חלק בקמפיין, הרגשתי סגירת מעגל על אחת התקופות הטובות בחיים שלי. אהבתי את המכללה ואת הלימודים בה ואני אוהב את חדרה לכן זה ממש הרגיש לי סגירה מושלמת של המעגל.”
טלי פולג מנהלת השיווק של האקדמית עמק יזרעאל מסבירה את הבחירה לשלב סטודנטים כפרזנטורים בקמפיין הפרסומי “הסטודנטים שלנו משקפים בדרך האותנטית ביותר את המצוינות האקדמית ואת האווירה החברתית בקמפוס, היה טבעי שנבחר בהם”.