עדכונים חמים
עדכונים חמים
כנס הגבאים הגדול פסח תשפ”א
הגדה של פסח

כנס הגבאים הגדול פסח תשפ”א

במהלך הערב יחולקו לכלל הגבאים שיגיעו לכנס מ-125 בתי הכנסת

 

 

כמידי שנה בשנה, יתקיים אי”ה ביום שני הקרוב, כנס הגבאים המרכזי והמפואר לכבוד חג פסח תשפ”א. מארגני הכנס דאגו השנה לכנס גדול ומושקע במיוחד הכולל כיבוד עשיר. הכנס המפואר יתקיים אי”ה ביום שני ט’ בניסן התשפ”א (22.3.2021) בשעה 20:00 בדיוק. באולם בית כנסת הרמב”ם, רחוב הרברט סמואל (צמוד לדואר – חניון לרמן).

במהלך הערב יחולקו לכלל הגבאים שיגיעו לכנס מ-125 בתי הכנסת בעיר ערכות מפוארות אשר הוכנו במאמץ ובהשקעה רבה עבור ציבור המתפללים והגבאים. בערכות יכללו, סטים של שלישיית מצות שמורות. חמישה חומשי תורה כולל סדר התפילות לשבת. ספרי “בהלכה ובאגדה” לחג הפסח. הגדות מפוארות לליל הסדר. ספר “הדודאים נתנו ריח” –שו”ת לפי ספר הלכות הבן איש חי.  “חדרה דת ” – חוברת מפוארת בהוצאת הרבנות הראשית חדרה. חוברות “מאימתי” – זמני תפילות ושיעורי תורה.

—————————

הצטרפו לקבוצת העדכונים בזמן אמת  של חדרה  בוואטס אפ >>

https://chat.whatsapp.com/C9c7nTDRh7b9skSU4gZs1R

—————————

בנוסף יינתן כשי אישי לכל גבאי סט מפואר של “הגדה מאירה” –סט של 6 כרכים בהוצאת הרב רונן חזיזה.

מארגני הערב מוסרים כי בעקבות הירידה המבורכת בתחלואה, והנחיות משרד הבריאות ניתן לקיים את הכנס בצורה מכובדת כמו שקהל הגבאים רגיל זה שנים. ומדגישים כי הכניסה לכנס מותנית בהצגת התו הירוק, או אישור מחוסנים, או אישור מחלימים. ומבקשים מאנשים שאינם עומדים בכללים להימנע מאי נעימויות ולא להגיע. כמו כן, שכל בית כנסת ישלח נציג אחד בלבד.

כנס זה הוא מסורת ארוכת שנים שהונהגה ע”י האיגוד וכפועל יוצא של החיבור הגדול של בתי הכנסת בעיר ובשכונות ל”איגוד בתי הכנסת” ארגון גג המאחד סביבו את רוב בתי הכנסת בחדרה. הכנס בחסות המחלקה לתרבות יהודית בראשות סגן ראש העיר ויו”ר ש”ס בועז ביטון וחבר הנהלת משה אלמליח, המועצה הדתית חדרה בראשות יו”ר מאיר לוגסי.

את המעמד יכבדו בנוכחותם המרא דאתרא הגאון הצדיק רבי שמעון ביטון שליט”א,רבה הראשי של העיר חדרה, הרב הראשי לחדרה הרה”ג ישראל מאיר ביטון שליט”א, רבנים נוספים ואישי ציבור, בראשם ראש העיר מר צביקה גנדלמן, סגן ראש העיר בועז ביטון,חברי הנהלת העיר, הרב בן ציון נורדמן ומשה אלמליח, יו”ר המועצה הדתית מר מאיר לוגסי ויו”ר איגוד בתי הכנסת אלישע אליעזר.

כזכור, “איגוד בתי הכנסת” הוקם לפני כ-15 שנים ביוזמתו של הגאון רבי ישראל מאיר ביטון שליט”א, הרב הראשי לעיר חדרה וראש בית מדרש להוראה ולדיינות “אדרת אליהו”. בכדי לסייע ולתרום להרמת קרן מוסד זה ולשרת את כלל בתי הכנסיות בעיר בכל צרכיהם ובעיותיהם.

באיגוד חברים רוב גבאי בתי הכנסת בחדרה, אנשי מעשה ורוח – שאכפת להם, והם מנסים להפוך את בית הכנסת למוקד קהילתי שיש לו מעבר למטרות היסוד גם ענפים של תרבות, רוח, מורשת ואתגריות ציבורית, בראייה כלל-ישראלית. לא רק בשל ערכו הקדושתי ועוצמותיו הרוחניות אלא גם מן הפן החברתי.

הסיפוק הגדול של אנשי האיגוד הוא לראות את הפריחה הגדולה – בתי כנסת ומניינים, שיעורי תורה, הרצאות וסדנאות חינוך, מרכזי תרבות ורוח שהופכים את בית הכנסת למרכז רוחני תרבותי וחברתי.

לדברי סגן ראש העיר בועז ביטון:”כפי שהבטחתי, למרות התקופה המאתגרת מהרבה בחינות, לשמחתי הרבה במאמצים גדולים הצלחנו בסייעתא דשמיא לארגן לכם – ציבור הגבאים והמתפללים, כנס גדול ומפואר עם חלוקה מיוחדת עבור בתי הכנסיות בעיר אשר כל כך חשובים וקרובים לליבי. אני מבקש מכולם להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, ומאחל לכולנו שנחגוג את החג מתוך בריאות ושמחה, פסח כשר ושמח.

השארת תגובה

יריד ארבעת המינים - צילום שלומי גבאי

גם השנה: יריד ארבעת המינים

כמיטב המסורת, גם השנה ייהנו תושבי חדרה מיריד ארבעת המינים במרכז העיר
לפני חג הסוכות, אותו מארגן אגף אתו”ס בשיתוף מנהלת העסקים בחדרה
הכלכלית ומחלקת רישוי עסקים.

המשך קריאה »

כל אדם – שופט! פרשת השבוע

פרשת השבוע פותחת בדיני השופטים, סדרי הדין והמשפט . מה זה נוגע אלינו כאנשים פרטיים שאינם יושבים על כס המשפט? אם נתבונן נמצא את עצמנו בסוג של ‘שופטים’, בכל רגע נתון… אם נרצה או שלא נרצה, האדם כל הזמן שופט.

כן, שופט! קודם כל את עצמו, אדם בודק את עצמו כל הזמן, ובפרט בחודש אלול שהוא זמן של חשבון נפש לסיכום השנה, ובתוך כך עליו למצוא את הנקודות הטעונות שיפור ושינוי.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן