עדכונים חמים
עדכונים חמים
עם סיום הסגר, לכבוד ראש חודש אדר
אולפנית אמית אור עקיבא - שיירת שמחה

עם סיום הסגר, לכבוד ראש חודש אדר

  שיירת השמחה של אולפנית אמית אור עקיבא

עם סיום הסגר, לכבוד ראש חודש אדר וכמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יצא צוות אולפנית אמית אור עקיבא, יחד עם מועצת התלמידות, לשיירת שמחה ססגונית ברחבי אור עקיבא והעיר חדרה.

השיירה השמחה שקושטה בשלטים מאירים ולוותה בשירי פורים, עברה בין מספר מוקדים ברחבי העיר וחילקו משלוחי מנות לתלמידות ולתושבי העיר. בין לבין פגשה השיירה את מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב ואת מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז.

אוראל איפראימוב יו”ר מועצת תלמידות: “כיף לראות את הדאגה, היחס והנתינה לכל תלמידה. תמיד רואים את החשיבה מחוץ לקופסה, איך לשמח את התלמידות מהערים השונות ולתת להן תחושת שייכות ואהבה לבית הספר.”

המדריכה תהילה ישראלי משתפת: “הייתה חוויה מיוחדת כל כך ושמחה! כל העיר הייתה על הרגליים. דווקא בתקופה כזו, אנשים כל כך חיכו למשהו שיאיר ויעשה להם שמח. אנשים יצאו מהבתים ונופפו מהמרפסות והיה פשוט מדהים לחוות את האנרגיות שהיו שם.”

בלהה בוסי, מנהלת האולפנית: “דווקא בתקופה זו, חשוב לנו ביתר שאת להרבות בשמחה. המפגש המשמח עם התלמידות ועם תושבי העיר – העיד יותר מכל על נחיצותו.”

 

 

קרדיט צילום תמונה: ליאן אואקנין

השארת תגובה

יריד ארבעת המינים - צילום שלומי גבאי

גם השנה: יריד ארבעת המינים

כמיטב המסורת, גם השנה ייהנו תושבי חדרה מיריד ארבעת המינים במרכז העיר
לפני חג הסוכות, אותו מארגן אגף אתו”ס בשיתוף מנהלת העסקים בחדרה
הכלכלית ומחלקת רישוי עסקים.

המשך קריאה »

כל אדם – שופט! פרשת השבוע

פרשת השבוע פותחת בדיני השופטים, סדרי הדין והמשפט . מה זה נוגע אלינו כאנשים פרטיים שאינם יושבים על כס המשפט? אם נתבונן נמצא את עצמנו בסוג של ‘שופטים’, בכל רגע נתון… אם נרצה או שלא נרצה, האדם כל הזמן שופט.

כן, שופט! קודם כל את עצמו, אדם בודק את עצמו כל הזמן, ובפרט בחודש אלול שהוא זמן של חשבון נפש לסיכום השנה, ובתוך כך עליו למצוא את הנקודות הטעונות שיפור ושינוי.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן