עדכונים חמים
עדכונים חמים
יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות

יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות

 עניין של מותרות, כי אז כיום היא כבר ממש לא

 

אם בעבר יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות הייתה עניין של מותרות, כי אז כיום היא כבר ממש לא. במציאות העכשווית, עם התפתחות המדיה והטכנולוגיה, הדרישה לסרטי מוצר אלו רק הולכת וגדלה מיום ליום. האם כדאי ליצור סרטונים אלו בווידאו או באנימציה? את התשובה והבהירות לנושא תקבלו בהמשך הקריאה של מאמר זה. ידוע לכל, כי סרטון שמוצף ברשת האינטרנט מוכר. נקודה. ולראיה כמות הצופים בהם האדירה. כאשר יוצרים סרטי מוצר / תדמית לשם המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות, ולו רק לדקה, ניתן להכניס אליהם כמות מטורפת של תוכן, מידע ותמונות. כל מה שחשוב לכם, עד כמה שזה נראה תמוה, יכול להיות תמציתי רק בדקה.

מתי צריך להשתמש בהפקה/ יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות?

אפשר לבחור ליצור סרטי מוצרים באנימציה. מאידך, אפשר לבחור יצירת סרטי מוצרים בווידאו. אבל מה הכי עדיף, כאשר מדברים על יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות? ובכן, הבה ונבחן את שתי האפשרויות –

  1. כאשר יוצרים סרט מוצר באנימציה. באם המוצר אמור לייצג אפליקציה עכשווית. קונספט ספציפי. תוכנה שרק עכשיו נבראה. או לחלופין רעיון פורץ דרך, וכיוצא בזה. האפשרות הכי אפקטיבית להצגה מוצלחת של כל אחד מהם הינה על ידי סרט לעסק, אשר מושתת על אנימציה של תלת או של דו ממד.
  2. ואילו כאשר יוצרים סרט מוצר בווידאו. אם מעוניינים להציג את המוצרים, וכיצד משתמשים בהם – יש לבחור באפשרות של הפקת סרטון שמצולם בווידאו.

 

במה עוסקת יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות?

כאשר דנים על סרטי מוצר, מובן מאליו שהם מהווים ככלי אפקטיבי לשם פרסום ושיווק. כלי זה משמש המון בעלי עסקים, אשר מעוניינים לבצע סינרגיה עם מערך ההסברה והשיווק שלהם. מדובר על הפקה של סרט מסקרן, כמו גם דינמי, שמתאר נכונה את המוצר של העסק. אך במה עוסקת בדיוק יצירת יצירת סרטי מוצר לצורך המחשה ושיווק של מוצרים וטכנולוגיות? אנו נפרט להלן עבורכם –

  1. בסרט מוצר מציגים רקע מקוצר אודות העסק, אשר מעוניין לשווק את מוצר הדגל שלו.
  2. הסרט מוצר ממחיש את כל העקרונות של פעולת המוצר.
  3. סרט המוצר מתכוונן להמחשת המוצר הנבחר של החברה, או כיצד הוא אמור להשתלב בכל מיני תעשיות.
  4. בסרטון המוצר ניתן להציג כל מיני דיאגרמות או גרפים.
  5. סרט המוצר יכול לכלול את כל הסיבות שתומכות באיכויות של המוצר דגל של העסק.

 

סרט מוצר – על מה ולמה?

במידה ואתם מעוניינים לפנות ללב, או לכיס, של קהל היעד שלכם, או של משקיעים – כי אז סרט מוצר שבנוי לתלפיות בהכרח יעשה בשבילכם את העבודה. כמו כן, יש להקפיד שהסרטון יציג נאמנה את המוצר, באופן הכי אטרקטיבי. מן ההיבטים של אנימציה במיטב הטכנולוגיה. רעיון מיוחד. או צילום איכותי. עליכם להכניס “בין השורות” את כל היתרונות של המוצר שלכם. אתם יכולים למקד את הסרט מוצר במוצר אחד שלכם. אך אתם גם יכולים למקד אותו בכמה מוצרים נבחרים שלכם. על מנת לא לבלבל את קהל היעד שלכם, עדיף להציג מוצרים בעלי מכנה משותף.

השארת תגובה

ברקסיט

בוודאי שמעתם את המושג ברקסיט (נכתב גם ברקזיט)     בעבר, ולא מן הנמנע כאשר

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן