עדכונים חמים
עדכונים חמים

תתגלגלו לשם: חנויות האופניים הכי טובות בבקעת אונו לשנת 2020

אין בית בישראל בלי אופנים, כמעט בכל משפחה יש כמה זוגות. אם זה אופנים לעיר או אופני הרים. אופנים הפכו לכלי רכב זול ויעיל במיוחד בערים צפופות. מצאנו את חנויות האופניים הכי מומלצות בבקעת אונו.

אופנים נחשבות כלי רכב מהיר וזול, כזה שחוסך חנייה בעיר ומשמש גם להנאה בטיולים בהרים. בערים הגדולות ניתן למצוא אופניים להשכרה לפי שעה. וילדים נעזרים בהם לשפר את הכושר הגופני ולהגיע ממקום למקום.

האופן  – חנות אופנים באור יהודה

חנות אופנים באור יהודה

האופן חנות אופניים באור יהודה, נמצאת בחצר בית ילדותו של טיאר, ואליה מגיעים גם אינספור רוכבים מקצועיים שיודעים שכאן בדיוק ניתן  להשיג את האופניים הכי חדישות, וגם את הציוד הכי שווה, אבל במחירים השווים לכל נפש.

 

 

עמוס: “חנות האופניים באור יהודה  קיימת כבר משנת 1952 וזה חלק בלתי נפרד מחיי. כאן היה בית המלאכה שעבד עבור כל החנויות שהיו לאבי. אני שימשתי כמרכיב הראשי כבר מגיל 14, והייתי אחראי גם על העובדים כאן”.

האופן - חנות אופניים באור יהודה

אילו אביזרים חובה לרכוש?

“שואלים אותי ,האם יש צורך בקסדה?! אני עונה: ‘אם יש לך ראש אתה חייב קסדה ולא משנה בן כמה אתה‘. בגדול יש את הכל אבל אני ממליץ לרוכב מתחיל להצטייד בפנימית ספיר, במשאבה בבקבוק שתייה וכל השאר להשתדרג בהדרגה, כי לא קופצים למים עמוקים במכה אחת. אני  מתעקש למכור ללקוח, רק את מה שהוא צריך ורק את המוצרים המתאימים לו ,ולנו יש  את המבחר הכי גדול בארץ”.

איזה טיפ יש לך לרוכב/ת המתחיל/ה?

“תתחילו ברגל ימין, תקנו אופנים טובות ופשוטות, בסביבות 1500 שקל ולאחר כמה חודשים שתרכבו ותרצו לשדרג, אנחנו כאן ותוכלו להחליף לדגם מקצועי יותר. תהיו בכושר ולא משנה בני כמה אתם. הרעיון הוא שאם אתה לא נהנים מהרכיבה, כנראה שתפסיקו ולא כדאי להשקיע מראש”.

האופן – חנות אופניים באור יהודה

טלפון: 03-6341943

כתובת: רחוב יוסף קארו 16 אור יהודה 

שעות פתיחה: 10:00-18:00 שלישי סגור

שישי: 9:00-12:00

 

אופניים ציון יהוד – חנות אופניים ביהוד מונוסון

ציון אופניים ביהוד

חנות אופנים ביהוד הנחשבת מוסד ותיק שנים. ציון אופניים, נמצאת ברחוב צבי ישי ומספקת את כל הצרכים לחובבי רכיבה. קניית אופני חדשים לצד תיקולים וטיפולים.

החנות הקטנה נותנת מענה ללקוחותיה כבר שנים רבות עם דגש על איכפתיות ומחירים הוגנים.

בעל החנות מספר שביהוד מונוסון הרבה אנשים רוכבים על אופניים ומגיעים אליו כדי לקבל שירותי תיקון והחלפה.

למרות הרושם שנוצל בעולם, הטכנולוגיה עוד לא הביסה אותנו, אנשים עדיין מפדלים ונוסעים בדרכים המקובלות.

כתובת: צבי ישי 11, יהוד מונוסון

 

שלום אופניים – חנות אופניים בגני תקווה

שלום אופניים בגני תקווה

שלום אופניים מציעה אופניים חדשים מכל הסוגים, אופני יד-שנייה לילדים ולמבוגרים, אופניים חשמליים של E-TREK, ציוד לרוכבים ועוד. לבעל החנות יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום, כך שאתם בידיים הכי טובות שיש.

כתובת: סמטת עין גנים 8, גני תקווה

;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן