
עיריית חדרה מצטרפת למחאה הארצית
המחאה של ארגוני ההורים, להחזרת תלמידי ז’-י’ ללימודים. במסגרת המחאה מאירות הרשויות המקומיות מבני ציבור, בצבע צהוב. יו”ר הנהגת ההורים בחדרה, צפריר אורנשטין: “הנהגת ההורים העירונית בחדרה מצטרפת למחאה, לא בכדיי ללחוץ על ממשלת ישראל להחזיר את ילדי שכבות