
שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי הלל יפה ויצא עם בשורות חשובות לתושבי האיזור
שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הגיע היום אחר הצהריים לביקור במרכז הרפואי הלל יפה. במהלך הביקור סייר בקומת הכנסים של בית החולים, שם מתקיימת במרץ, החל מהשבוע שעבר, פעילות מתן החיסון לנגיף קורונה, אשר נמשכת גם השבוע. מתן החיסון