
משתכללים במאבק בקורונה
במועצה ממשיכים ליזום דרכים להילחם במגיפה ולהמשיך לסייע לכל מי שנזקק לכך המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור סיימה להקים השבוע מרכז שליטה קורונה רשותי בשיתוף משרד הבריאות, פיקוד העורף ומשטרת ישראל. את המרכז, שממוקם בנווה פרדסים, ינהל אהוד עמרם ויאיישו אותו




