עדכונים חמים
עדכונים חמים
גן יהושע ישודרג בהתאם להעדפות התושבים
מתקן נינג'ה לגן יהושע

גן יהושע ישודרג בהתאם להעדפות התושבים

 ויתחדש במתקני נינג’ה, טניס שולחן ופינות ישיבה בגן

 כחלק מההחלטה העירונית לשדרג את גן יהושע בשכונת האוצר הזמינה עיריית חדרה את תושבי השכונה וסביבתה להפוך לשותפים בתהליך קבלת ההחלטות לגבי העבודות העומדות להתבצע. במסגרת זו נשלח סקר באמצעות הודעת סמס לכ-1,000 תושבים, על מנת ששדרוג הגן יתבצע בהתאם להעדפותיהם.

הסקר נשלח בהמשך לסיור שנערך לפני כחודש בגן יהושע שערכו ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מנכ”ל העירייה יעקב זיגדון, המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי, ומנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי, הוחלט על שדרוגו של גן יהושע כולל מתקנים חדשים, משחקים, תאורה והצללה.

לקראת ביצוע השדרוג נשלח כאמור סקר קצר, המזמין את התושבים לקחת חלק פעיל בתהליך השדרוג ולקבוע מה ייכלל בו. תוצאות הסקר, אותו מילאו כ-20 אחוזים מהתושבים, הן חד-משמעיות וייושמו במלואן עם תחילת העבודות בגן בהובלת אגף שפ”ע.

כפי שעולה מתוצאות הסקר, רוב מכריע של תושבים הצביעו בעד הוספת מתקני נינג’ה לפעוטות וילדים, התקנת שולחנות טניס לצד מגרש הכדורסל הממוקם בגן, וכן בעד הקמת פינות ישיבה לתושבים המבוגרים ברחבי הגן.

בנוסף נשאלו התושבים אם יהיו מעוניינים בתיחום חלק מהגן לטובת גינת כלבים שתוקם במקום, אך במקרה הזה הצביעו רוב המצביעים נגד הקמת גינת כלבים בגן יהושע.

המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי: “לקראת שדרוג גן יהושע, אני רוצה ראשית להודות לתושבים שהשתתפו בסקר והשפיעו.

המעורבות והשותפות שלכם תסייע להפוך את הגן לפנינה אמתית שעונה על הצרכים המגוונים של באי הגן, ילדים, הורים ומשפחות צעירות ומבוגרים.

שדרוג הגן יבוצע תוך שימת דגש רב על איכות המתקנים וכן על תכנון ועיצוב הגן, הן ליצירת נוחות מרבית והן לנראות נעימה וצבעונית בלב השכונה. העבודות יחלו בקרוב, וכולי תקווה שנוכל לברך על המוגמר ולחנוך את הגן המחודש לצד חזרה מלאה לשגרה.”

 

 

 

השארת תגובה

“עיר מקלט”

הנוער של חדרה סייע להשמיש עשרות מקלטים פרטיים לשיפוץ 4,000 מקלטים פרטיים הגיע לעיר, זאת

המשך קריאה »

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור

פארק נינג’ה מהגדולים בארץ מוקם במושבה פרדס חנה כרכור, הפארק יוקם בגן החבלים
שסבל שנים רבות מהזנחה וממוקם במערב המושבה- נווה פרדסים. בפארק הושקעה מחשבה
רבה והוא יכלול כ-20 מתקני נינג’ה המיועדים גם לילדים קטנים, גם לנוער ובוגרים ויספק מענה
ייחודי ומאתגר למשתמשים. עלות הפרויקט כ- מיליון וחצי ₪ ומלבד מתקני הפארק את יכלול
את הפיתוח במרחבו.

המשך קריאה »
;
גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן