עדכונים חמים
בעקבות ההצלחה הגדולה של המותג סטרונגובואו, טמפו החליטה להשיק בישראל טעם חדש ומפתיע:

בעקבות ההצלחה הגדולה של המותג סטרונגובואו, טמפו החליטה להשיק בישראל טעם חדש ומפתיע:

STRONGBOW, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק טעם חדש ומפתיע

בעקבות ההצלחה הגדולה של המותג סטרונגובואו, טמפו החליטה להשיק בישראל טעם חדש ומפתיע: סטרונגבואו רוזה

משקה אלכוהולי קליל המתאים בכל שעות היום, במיוחד לתקופה בה אנו נמצאים

סטרונגבואו מבית Heineken הינו סיידר תפוחים בעל 4.5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים, רכז תפוחים טבעי ואינו מכיל גלוטן

STRONGBOW מבית היינקן, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק טעם חדש ומפתיע במיוחד- סטרונגבואו רוזה.

הטעם החדש המגיע מעולמות היין בשל האהבה הרבה ליין מסוג רוזה, מתאפיין במתיקות מעודנת משאר הטעמים שמציע המותג.

סטרונגבואו רוזה מורכב מתערובות מיוחדות המורכבות ממיץ תפוח בשרני אדום, אשר מייצרות את הצבע הוורוד והטעם המתוק.

סטרונגבואו גולד, טעם התפוח המקורי, הושק במחצית השנייה של 2015 והפך להצלחה גדולה בישראל. בעקבות ההצלחה הגדולה , טמפו החליטה להשיק בישראל בימים אלה טעם נוסף- רוזה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן