משדרים עסקים (לא) כרגיל

משדרים עסקים (לא) כרגיל

משדרים עסקים (לא) כרגיל

ניהול עסק, בעיקר בתקופת הקורונה, הוא אתגר לא פשוט. בעירייה גייסו מומחה לסייע

 

ביוזמת חברת המועצה עו”ד מירי נחשונוב נערך בעמוד הפייסבוק של עיריית חדרה שידור “לייב”, שכלל ראיון עם היזם ניר דובדבני, הנחשב כמנטור מוביל למכירות ולעסקים. הראיון התקיים במטרה להעניק ייעוץ כיצד להצליח בניהול עסק גם בזמן משבר הקורונה.

נחשונוב עדכנה את דובדבני כי חדרה נמצאת בהתפתחות מתמדת, וכי ישנם הגירה חיובית, בנייה חדשה בהיקפים גדולים ומתחמים חדשים הנבנים בעיר. עוד ציינה נחשונוב כי הקניונים ומתחמי הענק נגסו כנראה בנתח הקניות ברחובות הראשיים, ביניהם הנשיא והרברט סמואל, וכי העסקים ברחובות אלה מתלוננים על קשיים כתוצאה מירידה בתנועת הלקוחות.

דובדבני ייעץ לעסקים להשקיע במיתוג ושיווק תוך שימוש בניו-מדיה עם דגש על התוכן, על מנת  למשוך לקוחות לעסק. בנוסף, אמר, אדם שמזהה בעייתיות בעסק שלו, חייב לבצע שינוי תוך קבלת החלטה אם לשפר את השיווק ולייצר תנועה לעסק או לעבור למיקום אחר. אין לפחד משינויים, יש להחליט להיחלץ מהבעיה ולא להיתקע.

לדברי דובדבני, תקופת הקורונה, שבמהלכה נאלצו עסקים רבים לסגור את שעריהם, הייתה הזדמנות לבעליהם לעבוד על השיווק, בעיקר בניו-מדיה, ולפתח את העסק. כך למשל, אתר של עסק הוא סוג של לוקיישן, הוא מייצג תנועה גם בזמן שהעסק סגור. צריך לייצר פעילות עם שירות לקוחות מיטבי שישמור מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות.

לשאלת נחשונוב מה קורה ביום שאחרי הקורונה, השיב דובדבני כי העסק צריך להיות אפקטיבי, רווחי, וחשוב להשקיע במיתוג שלו; לבנות קהילה, לשווק ולמכור לה בצורה אינטנסיבית. אי אפשר להצליח היום בלי נכסים דיגיטליים, כשהעסק הוא מותג שיודע למתג ולמכור, המיקום שלו פחות חשוב, ציין.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

מלאו את הפרטים וניצור איתכם קשר

דילוג לתוכן