עדכונים חמים
הרכבת יצאו למבצע חיפושים והשיבו את האבידה

הרכבת יצאו למבצע חיפושים והשיבו את האבידה

נוסע שכח ברכבת תעודת קוצב הלב המכילה מידע רפואי חיוני, מאות שקלים, תעודות מזהות, כרטיסי אשראי, וצ’קים חתומים- מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה ופקח הרכבת יצאו למבצע חיפושים והשיבו את האבידה

 

צוותי רכבת ישראל מורגלים באיתור אבידות והחזרתן לבעליהן אך המקרה שאירע ביום רביעי האחרון ברכבת בין תל אביב לחיפה יישאר בזיכרונם עוד זמן רב.

סמוך לשעה 14:00, התכונן מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה, מאיר אברג’יל, לקבל את נוסעי הרכבת שעצרה בתחנה בדרכה מתל אביב לעכו.

מספר שניות לאחר שהמשיכה הרכבת בנסיעתה צפונה, הגיע אל אברג’יל אורן, נוסע מבוהל כבן 65 אשר הזדהה כמטופל כמושתל קוצב לב, וסיפר לו שירד זה עתה מהרכבת ואיבד בה את הארנק שלו ובו תעודת קוצב הלב שלו המכילה מידע רפואי חיוני להצלת חיים, לצד פנקס צ’קים חתומים, כסף מזומן רב, כרטיסי אשראי, ודברי ערך נוספים.

אברג’יל פעל במהירות, דאג להרגיע את הנוסע, להושיבו במשרד התחנה ולהגיש לו מים, ובמקביל עלה בתדר הרכבתי מול פקח הרכבת המדוברת.

הפקח, מתן וישינסקי, קיבל את הקריאה, ומיד החל בסריקות בקרונות הרכבת אחר הציוד החיוני ויקר הערך.

כעבור מספר דקות מותחות עצבים, זיהה הפקח את האבידה באחד הקרונות, ומיד דיווח שמצא את האבידה, ושמר אותה בחזקתו עד לחזרתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם מסר לנוסע את האבידה.

“אין שמחה גדולה יותר מהשבת  אבידה, וכאשר מדובר על אבידה שיכולה להציל חיים, השמחה כפולה”, *מספר מאיר אברג’יל, מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה*, “מיד כשהבנתי שלנוסע קוצב לב שעלול להעיד על בעייה בריאותית, דאגתי להרגיעו ולוודא כי הוא תחת השגחה. אני קורא לכל נוסעי הרכבת, במידה ואיבדתם דבר מה אל תתייאשו ופנו באופן מיידי לצוותי הרכבת או למוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיב את האבידה.”

“חזרתי מנסיעת עבודה בתל אביב לעיר מגוריי חיפה”, *מספר אורן הנוסע*, “כאשר ירדתי מהרכבת בתחנת חיפה מרכז רציתי לקנות לעצמי בקבוק שתיה, וכך גיליתי שהציוד שלי נשכח ברכבת. נבהלתי מאוד ומיד ניגשתי למנהל המשמרת שדאג להרגיע אותי ועשה מאמץ גדול להשיב לי את האבידה. אני מודה מאוד לצוותי הרכבת על הסיוע. הכרטיס של קוצב הלב שלי מכיל מידע רפואי חיוני, אינני יודע מה הייתי עושה בלעדיו.”

“אני עובד כפקח קרוב לחמש שנים, והשבתי כבר אבידות רבות של נוסעים”, *מספר פקח הרכבת מתן וישינסקי*, “ברגע שהבנתי שמדובר על ציוד רפואי חיוני, כסף וצ’קים פתוחים, החלטתי שאני לא מוותר וממשיך לחפש עד שאאתר את האבידה. אני מאמין שמעשים טובים תמיד חוזרים לאדם שהטיב עם חבריו, ואני שמח שהצלחתי לעזור לנוסע.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
small_c_popup.png

פרסום לעסק שלכם
כל עסק צריך
מבט מקומי

דילוג לתוכן